2015-09-05

Podwójny stosik, czyli książki z lipca oraz sierpnia.

Hejka!
Jakoś wypadło mi z głowy by wstawić tutaj stosik z lipca, ale szczerze mówiąc nie był on jakoś imponujący, dlatego za chwile poznacie tytuły książek, które przygarnęłam do swojej biblioteczki w lipcu oraz sierpniu. Przez te dwa miesiące nie miałam szczególnego nastroju do czytania, dlatego też nie zmuszałam się za bardzo, bo i po co? Teraz, pod koniec wakacji i na początku roku szkolnego, mam taką ochotę na czytanie, jak nigdy wcześniej. No nic, korzystam z ostatnich wolniejszych chwil by czytać, bo już niedługo zacznie się nauka. :)

Robota w ogrodzie otrzymałam jako niespodziankę od wydawnictwa WAM, a całą trylogię pani Miszczuk kupiłam na wyprzedaży w Empiku.




A jak wyglądają wasze nabytki? Co już czytaliście? Czekam na wasze rady w komentarzach. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz