2015-07-07

Czerwcowe polowanie na książkowe przygody.

Hejka!
Czerwiec chyba dla każdego ucznia jest miesiącem dosyć ciężkim - dla mnie był, a to przez ilość nauki, bo przecież trzeba oceny nadrobić i pisemny egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie, na myśl o którym stres ogarniał mnie niesamowity. Przez te dwa czynniki nie miałam ochoty na czytanie, ale kilka ciekawych książek udało zdobyć mi się do mojej domowej biblioteczki. Nie jest to stos tak obfity jak w poprzednich miesiącach, ale jak zawsze cudowny i dający mi niesamowite szczęście, bo wiadomo - książkoholika nie uszczęśliwia nic tak mocno, jak książki! Koniec gadania, zobaczcie zdjęcie! :)

Szkołę Niezbędnych Składników, Między książkami oraz Zakręty losu otrzymałam dzięki wymianie na LC, natomiast Kiedy cię poznałam, Toxic (które kocham i uwielbiam i ohhh!), Co, jeśli (nie ma na zdjęciu, bo pożyczyłam :3) oraz Szukaj mnie wśród lawendy: Gabriela (zapomniałam dorzucić do stosiku) otrzymałam w ramach współpracy recenzenckiej.

A tak przy okazji - czy ktoś z Was chciałby pozbyć się książki "Restauracja Babylon"? Z chęcią wymienię się za coś z moich zbiorów - tutaj lista.

Jak prezentują się Wasze zdobycze z czerwca, co ciekawego przeczytaliście oraz co u Was się działo? Piszcie śmiało w komentarzach! :)

Ściskam,
Czarny Kapturek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz