2015-03-30

♥ Marcowe zdobycze książkowe ♥

HEJKA NAKLEJKA :D
Marzec - uwielbiam ten miesiąc głównie za to, że się w nim urodziłam. Już jutro jest ostatni dzień tej części roku, a ja byłam pewna, że nic więcej nie otrzymam. Dzięki uprzejmości Wydawnictwa SQN otrzymałam dzisiaj egzemplarz próbny Zakonu Mimów na kilka tygodni przed oficjalną premierą! Czyż to nie cudowne? Cały ten miesiąc obfitywał w takie wspaniałości, nie mogę nadziwić się, ileż to cudownych tytułów zasiliło moją bliblioteczkę! Jestem nadal totalnie PODEKSCYTOWANA! :D Nie przedłużając, zapraszam do oglądania zdjęć! :D





Jeśli śledzicie mnie na FB to pewnie znacie niżej zamieszczone zdjęcie, ale wstawię je jeszcze tutaj.

Są to prezenty, które otrzymałam na moje dziewiętnaste urodziny.
Nie mogę napisać nic innego, jak to, że mam NAJWSPANIALSZYCH przyjaciół na świecie <3 Oprócz bidonu wypełnionego cukierkami resztę otrzymałam w prezencie od mojej ukochanej siostry z wyboru Kasi Zembrowskiej, której teraz i publicznie chciałabym podziękować z całego serca <3 Pokazałabym Wam życzenia, które mi napisała, ale są tak cudowne, że się nimi nie podzielę <3 Teraz mam super czaderski kubeczek, z którego popołundniami piję herbatkę oraz książkę z dedykacją <3 W ogóle składam skargę na asortyment sklepów w moim mieście! Pokazałam koledze (przy okazji, jeśli to czytasz P. to cię pozdrawiam! :D) to zdjęcie i stwierdził, że zjadłby sobie takie żelki, jakie widać w lewym rogu. Nie pojechaliśmy na lekcje tylko odwiedzieliśmy kilka supermarketów w naszym mieście i ich nie znaleźliśmy! Musieliśmy pocieszyć się czymś innym i zdążyliśmy dopiero na 3 lekcję. :(

Patrząc tak z prywatnego punktu widzenia ten miesiąc był jednym z bardziej intensywnych w tym roku i cieszę się, że dobiega końca. Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak czytać książki i się uczyć :D

I standardowo - czytaliście któryś z tytułów? Coś wpadło Wam w oko? Piszczie w komentarzach! :))

NO TO NARKA ZAPAŁKA :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz