2015-03-01

Cudowności z lutego - stosik!

Gdy słyszę, jak ptaszki ćwierkają na dworze z rana to wiem, że nadchodzi moja ulubiona pora roku, jaką jest wiosna. Właśnie w marcu możemy świętować rozpoczęcie kalendarzowej wiosny, a poprawiająca się pogoda niech tylko ulega polepszeniom, bo mam dosyć zimna (a, przy okazji niedawno kupiłam kurtkę wiosenną, więc chciałabym zacząć ją nosić). Luty pod wieloma względami nie należał do dobrych, więc cieszę się, że ten etap roku mam za sobą. Na szczęście moja biblioteczka wzbogaciła się w kilka cudownych tytułów, które możecie niżej zobaczyć. :)


Moje opinie już niedługo będą dostępne na blogu albo zostały już opublikowane :)
Czytaliście jakiś tytuł, który znajduje się w moim stosiku? Jakie wrażenia po przeczytaniu? :)

Grafika na początku posta pochodzi z tej strony.
Znajdziecie mnie też na:



Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz