2015-02-04

Książkowe zdobycze!

Hejka!
Ostatnio stosik wrzucałam w grudniu i zawierał on zdobycze z listopada, a mamy już luty! Jak dobrze, że mam ferie i mogę w końcu na spokojnie usiąść oraz nadrobić niemałe zaległości. A jak ferie to znaczy, że mam wiele czasu na czytanie, a jakoś nie chce mi się. O wiele bardziej czerpię radość z czytania, gdy mam wiele rzeczy na głowie. Niżej wrzucę zdjęcia tego, co w grudniu i styczniu do mnie przybyło. Miłego oglądania!
Stosik grudniowy
Pierwsza powieść jest prezentem od mojej kochanej siostry z wyboru - Kasi; Mroczną bohaterkę otrzymałam do recenzji, która zreszą pojawiła się już na blogu; W szpilkach od Manolo również jest prezentem :)

Stosik styczniowy
Dwie pierwsze książki otrzymałam w ramach współpracy z akcją Polacy nie gęsi i swoich autorów mają; Niezbędnik... jest owocem wymiany na LC; Zac&Mia oraz Oddychając z trudem otrzymałam do recenzji od Wydawcy, a moje opinie już pojawiły się na stronie.

Na dodatek, dzisiaj odważyłam się poraz pierwszy w mojej blogerskiej karierze (a będzie to już jakieś 5 lat) objąć patronatem pewien dobrze zapowiadający się tytuł polskiej autorki! Więcej informacji na fanpage.

To chyba wszytsko, co chciałam Wam przekazać. O, przy okazji dziękuję za ponad 600 polubień na moim FP, to bardzo miłe! :)


Trzymajcie się zdrowo,
Czarny Kapturek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz