2014-12-27

SOCIAL MEDIA BOOK TAG


W zasadzie to miałam przygotować inny tag, ale Artemis Crawfield z Poradnika Pozytywnego Czytelnika nominowała mnie właśnie do Social Media Book Tag za co BAAAARDZO dziękuję! :D

Twitter: twoja ulubiona krótka książka
Adam Kisch - Thirty Seconds To Mars
Nie jest to jakaś wybitna literatura ani wspaniała biografia, ale mam do niej wielki sentyment, gdyż opowiada o muzykach, których uwielbiam. W sumie nie wiedziałam na jaką książkę się zdecydować, bo na półce mam inną, również krótką, ale znacznie lepszą. Kurczaki, nie żałuję wyboru, ale był trochę kłopotliwy.

Facebook: książka, którą każdy czytał i poczułeś presję by też ją przeczytać
John Green - Gwiazd Naszych Wina
Niestety nie mam już tej książki w swoim zbiorze, a może to dobrze... Wszyscy zachwalali ten tytuł i obowiązkiem stało się przeczytanie go - niestety historia, którą wymyślił pan Green nie poruszyła mnie tak bardzo jak innych, więc postanowiłam pozbyć się go. Tak więc to była kolejna książka, na której się zawiodłam a miałabyć niezłym hitem.

Tumblr: książka, którą przeczytałeś, zanim to było popularne
Cassandra Clare - Miasto Kości
Hah, tutaj postanowiłam wybrać to samo, co Artemis. Miasto Kości, jak dobrze pamiętam, przeczytałam w roku jej premiery, gdy jeszcze niewiele osób o niej słyszało, potem przyszła ta cała faza i popularność ze względu na film, który moim zdaniem był średni, a obsada tragiczna w niektórych przypadkach.

MySpace: książka, którą nie pamiętasz, czy ci się podobała, czy nie
Kristin Cast, Alyson Noel, Richelle Mead - Pocałunki z piekła
Mogę nie pamiętać imion bohterów, fabuły, wydarzeń, ale zawsze to, czy książka podobała mi się albo nie zawsze wiem. Taka magia. Jednak z tego wszystkiego opowiadania z tego zbioru najmniej zostały mi w pamięci, więc nie potrafię przypomnieć sobie moich emocji.

Instagram: książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie
Beth Revis - W otchłani
Tytuł ten od zawsze chciałam posiadać tylko ze względu na okładkę, która baaaardzo mi się podoba. W życiu codziennym nie przepadam za różem, ale w przypadku tej okładki prezentuje się przepięknie. Zresztą, możecie ją zobaczyć na moim insta :)

YouTube: książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć
Agnieszka Lingas-Łoniewska - Brudny świat
Kompletnie hollywoodzka opowieść, która zasługuje na ekranizację jak nic innego na świecie. Najbardziej wzruszająca historia, którą miałam okazję przeczytać i cudowna i wspaniała i ohhhhh, kocham to! Jednak najbardziej bałabym się, że aktorzy w pełni nie oddadzą genialności książki.

Goodreads: książka, którą polecasz wszystkim
Nie umiem podać jednej książki, gdyż tego po prostu się nie da. Wszystko zależy od gustu osoby, której miałabym książkę polecić, jednak pomimo wszystkiego zdecydowałabym się na tylogię Przeglądu Końca Świata, bo to lektura bardzo otwierająca oczy i poszerzająca horyzony, więc każdy powinnien ją prędzej czy później przeczytać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz