2014-12-06

Listopadowe nabytki

Już grudzień! Po prostu nie mogę w to uwierzyć, czas tak szybko ucieka, że to aż straszne! Jednak dobre to, że już niedługo święta i czas wolny, który będzie można poświęcić na czytanie :D
Mój listopadowy stos nie jest tak imponujący jak ten z października, ale jestem równie z niego zadowolona. Nie przedłużając, zapraszam!


Marę Dyer i Obysdian znalazłam w bibliotece. Musiałam zabrać oba te tytuły ze sobą do domu, bo inaczej moje wyrzuty sumienia byłby zbyt wielkie. Reszta cudowności musiała niestety zostać :c

Niebezpieczne istoty oraz Zabraną o zmierzchu otrzymałam od Wydawnictwa Feeria. Lekturę trzeciego tomu serii autorstwa C.C. Hunter mam już za sobą i muszę przyznać, że okazała się naprawdę wciągająca, natomiast spinoff Kronik Obdarzonych dopiero zaczęłam i niestety jeszcze nie mogę nic o niej powiedzieć.

Zapiski nosorożca oraz Chłopców otrzymałam dzięki uprzejmości pana Oskara z Wydawnictwa SQN. Odkąd dowiedziałam się o trzeciej części mojej ulubionej serii spod pióra Jakuba Ćwieka, wiedziałam, że muszę ją zdobyć. Przeczytałam i okazała się inna od pozostałych, ale równie wspaniała. Nie mogę doczekać się kolejnego tomu!

A jakimi ciekawymi tytułami Wy możecie się pochwalić? 

Znajdziecie mnie też na:

Buziaki,
Czarny Kapturek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz