2014-11-15

ZOMBIE APOCALYPSE BOOK TAG


W tej chwili powinnam się uczyć, ale nie mam na to ochoty, więc postawnowiłam, że wywiąże się z nominacji, którą otrzymałam od Basi Łęckiej z bloga Just one more page. :)

Zombie apocalypse book tag (uff, jak dobrze, że nikt tego nie przetłumaczył) to zabawa polegająca na tym, że komponuję swoją drużynę (składającą się z fikcyjnych bohaterów literackich) na wypadek apokalipsy zombie. Do obsadzenia mam 10 stanowisk i mogę wybierać z 5 lub 10 książek. Osobami, które będą razem ze mną walczyły są przypadkowe. ;)


Postacie, które razem ze mną będą się bawić wybiorę spośród tytułów, które widać powyżej.

Osoba, która zginie jako pierwsza

Shane (Wampiry z Morganville) - eh. Shane jest postacią, którą darzę wielką sympatią. Poza tym jest przystojny, silny i mądry. Zamiast umierać mógłby mi pomóc. Szkoda. :c

Osoba, której podstawię nogę, aby uciec przed zombie

Miranda (Wampiry z Morganville) - z tego, co pamiętam to Miranda była trochę stuknięta. Miała dziwne wizje i zdawało mi się, że nie jest zrównoważona psychicznie. Powinno być mi wstyd, ale cieszę się, że padło na nią niż na kogoś lepszego, jak w pierwszym przypadku. 

Osoba, która jako pierwsza zamieni się w zombie

Clary (Miasto Kości) - PRZEŚWIETNIE! Lubię Clary, chociaż czasami mnie denerwowała, jednak teraz mam większe szanse u Jace. Taaaak, to mi się podoba. Pomogę mu zwalczyć depresję spowodowaną utratą ukochanej. Będziemy razem walczyć, czyż to nie piękne? ;')

Osoba, która mi podstawi nogę, aby uciec przed zombie

Valentine (Miasto Kości) - hah, po nim nie mogłabym spodziewać się niczego innego :b

Drużynowy idiota

Eric (Niezgodna) - Eric jest bezdusznym, okropnym mordercą, ale czy aż takim idiotą...? Tak czy siak, potrafię wyobrazić go sobie w takiej roli. Wyobrażam go sobie jako takiego mięśniaka, który nie za dużo myśli, ale potrafi trzymać broń i się nią posługiwać.

Mózg drużyny

Tobias (Niezgodna) - TAAAAAAAAAAAAAAAAK! Szanse na przeżycie mamy wielkie, bo Tobias jest niezwykle odważny i mądry, na pewno damy radę. :D

Drużynowy medyk

Harley (W otchłani) - eh, tutaj może być mały problem. Owszem, Harley przebywał w szpitalu, ale dlatego, że uważano go za stukniętego człowieka. Raczej nas nie ocali, co najwyżej naszą krew użyje jako farbę do malowania kolejnego, świetnego obrazu.

Ekspert do spraw broni

Amy (W otchłani) - mam wielką obawę, że moja drużyna nie będzie dobrze uzbrojona... Amy nie pasuje do tego stanowiska, przynajmniej ja sobie jej na nim nie wyobrażam. :c

Awanturnik drużyny

Marlee (Rywalki) - Można powiedzieć, że Marlee była swego rodzaju buntowniczką, ale czy awanturniczką... raczej nie. Była zbyt delikatna do tej roli, w końcu to dama.

Kapitan drużyny

Celeste (Rywalki) - cóż, C. pasowałaby na awanturnika, ale w sumie na kapitana również. Wie, czego chce, potrafi do tego dążyć, nawet po trupach a to chyba jest pożądaną cechą w tym tagu. ;)


Mam dziwne wrażenie, że w sumie drużyna mi się udała. Mam nadzieję, że z taką obstawą bym przeżyła. Niektóre postacie idealnie pasują do opisów, które im przydzieliłam (Valentine ^^). Żałuję tylko tego, że nie są prawdziwe. Swoją drogą byłoby to ciekawe, gdyby pewnego dnia niektóre postacie z książek zmaterlizowałyby się w naszym świecie. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz