2014-11-01

To co kocha każdy mól książkowy - październikowe zdobycze Kapturka!

Tytuł idealny, nie?
Witam Was serdecznie w kolejnym miesiącu 2014 roku. Osobiście, niezwykle trudno mi go powitać z radością ze względu na ilość sprawdzianów, które czekają na mnie już od poniedziałku, ale z drugiej strony cieszę się, bo minęły praktyki. Myślałam, że własnie podczas tych 4 tygodni praktyk odpocznę... niestety rzeczywistość okazała się brutalniejsza niż przypuszczałam, co doprowadziło nawet do tego za szkołą zatęksniłam. Hm...
Co Wam będę nudzić, stos można podzielić na dwa: pierwszy wymiankowy i to, co samej udało się zdobyć za niewielkie pieniądze, a drugi recenzencki. Oba wspaniałe!


Od góry:
Jeff Vandermeer - Unicestwienie
już od dawna intrygował mnie ten tytuł, a że był jako dodatek do Pani Domu za 12 zł to musiałam się skusić. Nawet wstawałam i ubrałam się o 9:00 w sobotę by pójść do InMedio i poszukać tegoż egzemplarza. Prawdziwe poświęcenie...
Veronica Roth - Wierna, Niezgodna, Zbuntowana:
efekt wymiany z Natalie, jej cała trylogia nie za bardzo przypadła go gustu, więc postanowiłam "odebrać" od niej te książeczki i ofiarować coś innego. Zobaczymy jak to będzie ze mną, ale trochę się obawiam, bo z N. mamy prawie bliźniacze gusta...
Rachel Cohn - Beta:
IDEALNA lektura do pociągu, przeczytałam i mogę powiedzieć, że nawet ciekawa książka. Miałam wrażenie, że będzie dotyczyć zupełnie czegoś innego. Efekt wymiany również z Natalie.
Guillaume Musso - Telefon od Anioła, Papierowa dziewczyna:
efekt wymian z dwiema różnymi osobami, ale coś czuję, że pan Musso ma wielkie predyspozycje aby wpisać się w poczet moich ulubionych autorów, muszę tylko doczytać Papierową... i spróbować czegoś innego, bo Telefon... już przeczytałam.
Paulina Wnuk - Kuchnia filmowa
historia bardzo krótka, wybrałam się z moim ukochanym do Empika i tak sobie chodziłam aż w końcu wpadłam na pomysł, żeby poszukać czy nie mają wydania Pani Domu z innymi ciekawymi książkami i tak trafiłam na tą. A, że uwielbiam książki kucharskie to nie mogłam oprzeć się takiej wielkiej pokusie!

Ewa Seno - Cena odwagi:
James Frey/Nils Johnson-Shelton - Endgame. Wezwanie:
od Wydawnictwa SQN, książka, która swoim blaskiem oświetla mój stosik, która była tak genialna, że miałam ochotę, aby nigdy się nie kończyła, opinia już niebawem
Rebecca Donovan - Powód by oddychać:
od Wydawnictwa Feeria, moja opinia tutaj
Adrian Atamańczuk - Arlin:
od Autora i akcji Polacy nie gęsi i swoich autorów mają, moja opinia tutaj
Jack Sharp - Mężczyzna z tatuażem:
od Wydawnictwa Varsovia i akcji Polacy nie gęsi i swoich autorów mają, po przeczytaniu mam ogólnie dobre odczucia, spodobała mi się, niestety bez fajerwerek
Bolesław Prus - Emancypantki:
od Wydawnictwa MG, uwielbiam prozę Prusa, jeden z nielicznych autorów przeszłych epok literackich, którego powieści, nowele czytam z zainteresowaniem

A co jeszcze było ciekawego w październiku? Oczywiście, że targi książki w Krakowie, na których nie było mnie, ale oczywiście i tak wszystko wiem, bo używam TT, insta czy telefonu i komunikuję się z ludźmi, w sumie z jednym ludziem :P

Znajdziecie mnie też na:
A jakie zdobycze Wy upolowaliście? Pochwalcie się w komentarzach! (Tak, Disqusa można używać również poprzez zalogowanie się na konto Google :D)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz