2014-09-06

Czytelnicze podsumowanie wakacji

Cześć!
Z reguły nie robię podsumowań, bo sama na ogół nie czytam cudzych. Jednak tym razem, bardziej dla samej siebie, postanowiłam takie stworzyć i wrzucić. Chcę ogarnąć wszystko to, co się działo podczas tegorocznych wakacji. Poniżej, w puntach wypiszę to co pamiętam najbardziej (trochę prywaty też będzie), więc zapraszam.

  1. Pierwszą i jednocześnie najbardziej zaskakującą sprawą dla mnie było ukończenie klasy drugiej technikum... to, że zdałam nie było dla mnie niczym wow, jednak świadectwo z paskiem już tak. :P
  2. Wycieczki z moim chłopakiem - jeszcze chyba nigdy nie nachodziłam się tak wiele jak z nim. Byłam w takich miejscach w moim mieście (oraz poza nim), o których wcześniej nie miałam pojęcia, a mieszkam tutaj już osiemnaście lat!
  3. Otrzymanie przedpremierowego egzemplarza Szukaj mnie wśród lawendy: Zuzanna. Taaaaaak! Książka mojej ulubionej polskiej autorki w moich dłoniach na dwa miesiące przed oficjalną premierą było dla mnie czymś bardzo wyjątkowym. 
  4. Rozpoczęcie i zakończenie przygody z Przeglądem Końca Świata, ta trylogia okazała się dla mnie czymś bardzo przełomowym, ale po więcej zapraszam tutaj oraz tutaj.
  5. Wzięłam udział w akcji readweek, której podsumowanie jest tutaj.
  6. Zostałam otagowana przez Magdę z My Paper Paradise w Classmate book tag
  7. Wymieniłam morze smsów z Natalie Rosa <3
Teraz czas na liczby:
Przeczytałam (w okresie od czerwca do sierpnia): 
  • 21 książek; 
  • 6897 stron




Przy okazji zapraszam na:

Dziękuję, na dzisiaj to wszystko. 

Buziaki,
Czarny Kapturek

11 komentarzy:

  1. Świadectwo z paskiem? Nooo, siostro, ściskam dłonie w gratulacjach :D jestem doprawdy dumna, że Ci się udało <3 i te 21 książek to także wynik godny podziwu ;) Zuzanna na mnie czeka na czytniku, a pakiet SMSów już się odnowił, więc znowu możemy poszaleć :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie dzisiaj skończył się pakiet smsów i muszę czekać na doładowanie konta :c

      Usuń
  2. Ja właśnie niedługo będę zaczynała swoją przygodę z "Przeglądem Końca Świata", ale jestem pełna dobrych myśli. Poza tym mieszkam w stosunkowo małym mieście, a wielu miejsc, ulic nadal nie kojarzę, więc znam to uczucie. :D
    21 książek to naprawdę dużo, gratuluję! No i brawa również za świadectwo z paskiem! Plus zakładka z paranormalbooks, też swoją mam i jest cudowna <3
    Pozdrawiam!

    http://wilcze-recenzje,blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem tak jest, że okazuje się, iż miejsce, które rzekomo znane, zaskakuje nas. :) Świetne wyniki, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję Ci tych wszystkich sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świadectwa z paskiem :D Sporo książek przeczytałaś przez wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zarówno paska jak i książkowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Czyli wakacje bardzo udane :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny wynik, gratuluję. Widzę, że wakacje były udane :). Życzę powodzenia w szkole.

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 21 książek to chyba jeden z najlepszych wyników, które widziałam w tym miesiącu - gratulacje! :) Zazdroszczę takiego pięknego oczka czytelniczego :) I gratuluję czerwonego paska.

    OdpowiedzUsuń
  10. Paska gratuluję, też miałam i byłam strasznie dumna, bo wiadomo, że technikum to nie podstawówka :)
    Jeśli chodzi o cyferki: naprawdę ładny wynik, oby tak dalej! Dobrze, że wakacje były udane, teraz będziesz miała co wspominać.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń