2014-08-19

Podsumowanie READWEEK 3.0

W zeszłym tygodniu, dzięki uprzejmości Marthy mogliśmy uczestniczyć w trzeciej edycji akcji ReadWeek. Polega ona na tym, że czytasz ile możesz + zapisujesz liczbę stron. Ma to na celu zmotywowanie do czytania. Super, co nie? Poprzedni tydzień nie był dla mnie zbyt łaskawy, ale nie będę się nad tym roztrząsać. Liczba stron, którą przeczytałam nie jest imponująca, ale to zawsze COŚ :D W tej edycji organizatorka dorzuciła kilka wyzwań, na początku nie przejmowałam się nimi, ale gdy teraz na nie spojrzałam zauważyłam, że kilka z nich spełniłam. 

Teraz czas na małe statystyki!

DZIEŃ 1 (11.08.) - 125 str
DZIEŃ 2 (12.08.) - 104 str
DZIEŃ 3 (13.08.) - 74 str
DZIEŃ 4 (14.08.) - 99 str
DZIEŃ 5 (15.08.) - 95 str
DZIEŃ 6 (16.08) - 247 str
DZIEŃ 7 (18.08.) - 352 str
RAZEM: 1096 str

Dzięki temu przeczytałam dwie książki oraz jedną zaczęłam, oto one:



Moje wrażenia z lektury Przeglądu Końca Świata: Deadline możecie znaleźć już na blogu, ponad to przeczytałam Porozmawiaj z księżycem a BZRK zaczęłam, jednak nie wiem czy skończę, bo jakoś nie umiem utożsamić się z tą książką. 

Wyzwania, które udało mi się wykonać :

Książka z czymś czerwonym na okładce (Przegląd Końca Świata: Deadline)
Książka z tytułem na literę P (Przegląd Końca Świata: Deadline, Porozmawiaj z księżycem)
Książka polskiego autora (Porozmawiaj z księżycem)
Drugi tom serii (Przegląd Końca Świata: Deadline)
Książka ostatnio zdobyta (Przegląd Końca Świata: Deadline, Porozmawiaj z księżycem)

A Wy? Braliście udział w ReadWeeku? Pochwalcie się swoimi wynikami! :) 

Czarny Kapturek

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział i gratuluję wyniku :) Liczę na Ciebie również w kolejnej edycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie brałam udziału w ReadWeeku, ale mam nadzieję, że w następnym już uda mi się wziąć udział :)
    Gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ReadWeeku dowiedziałam się właściwie niedawno, ale zastanawiam się, czy nie wezmę przypadkiem udziału w kolejnej edycji. !ydaje się być bardzo ciekawą i przede wszystkim motywującą do czytania akcją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero się o tym dowiedziałem i na pewno przy następnej okazji wezmę w tym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję przede wszystkim DEADLINE'u, ale reszta też wygląda ciekawie :D Ja przeczytałam ponad 2100 stron, ale to tylko dlatego, że akurat ten tydzień spędziłam nad jeziorem i miałam duuuużo wolnego ^^

    OdpowiedzUsuń