2014-08-11

CLASSMATE BOOK TAG

Hejka!
Pierwszy raz trafiłam na ten TAG na kanale Marthy - obejrzałam i spodobał mi się, jednak wcześniej nie miałam motywacji by zabrać się za ten wpis. Od czego ma się innych blogerów? :) Z pomocą przyszła Magda z My Paper Paradise, która mnie nominowała, za co bardzo dziękuję! :))

Tutaj film z dokładnymi zasadami, a w skrócie chodzi o to, że biorę po dwie postacie z książki i nadaję im status jednej z osób w mojej literackiej klasie.

Enjoy!


Żelazny Król - Julie Kagawa 

Kujon - Grimalkin
Hmm... Grim jakoś mi do kujona nie pasuje. Po pierwsze to kot, chociaż jest bardzo inteligentny i gardzi ludźmi. Nie wiem... z jednej strony jestem na tak, ale z drugiej jakoś mi nie pasuje. Ten jego leniwy, koci charakter trochę nie pasuje. :)
Mięśniak - Ethan
Ten wybór jest całkowicie okropny. Ethan to mały chłopiec, brat głównej bohaterki i boi się potworów pod łóżkiem... Chociaż z drugiej strony był dzielny w prawie każdej sytuacji jak na taką małą osóbkę, jednak typowym mięśniakiem nie jest.

Chłopcy - Jakub Ćwiek

(tekst)
Przewodniczący klasy - Dzwoneczek
TAK! To bohaterka idealna! Przewodzi zgrają Chłopców, więc musi być nieźle zorganizowana oraz mieć na tyle silny temperament, aby utrzymać w ryzach swoich podopiecznych
Głupia blondynka - Kruszyna
Taka blond nieinteligentna osoba raczej kojarzy mi się z toną podkładu na twarzy, tipsami aż do nieba i wychudzoną sylwetką, a Kruszyna wbrew pozorą taki nie był...

Elita - Kiera Cass

(tekst)
Szara myszka - Aspen
Mój znielubiony bohater szczególnie krzykliwy nie był, ale żeby siedział pod miotłą to też sobie nie przypominam... Poradzić sobie w trudnych sytacjach też umiał, więc... jakoś... mi... to... nie... pasuje :c
Gaduła - Maxon
Jako przyszły dobry król, Maxon powinien wiedzieć co, kiedy powiedzieć, jednak wieczny potok słów wylewający się z naszego bohatera raczej mija sie z dworską etykietą.

Brudny świat - Agnieszka Lingas-Łoniewska

(tekst)
Klasowy błazen - Tommy
Szczerze? Tom pasuje mi do tej roli świetnie, jako wyluzowany wokalista jednego z poplarnych zespołów pasuje, moim zdaniem, idealnie. Wiadomo przecież co chłopcy podczas trasy potrafią robić. :P
Plotkara - Amelie
Siostra głównej bohaterki tej powieści... czy mogłaby być plotkarą? Wątpię, była bardzo oddaną siostrą (o ile dobrze pamiętam) a Kati zawsze mogła na niej polegać.

Wampiry z Morganville: Przeklęty dom - Rachel Caine

Emo - Eve
Tak, kolejny bohater na swoim miejscu! Mroczna Eve świetnie odnalazłaby się w tej roli. :D
Śpioch - Shane
Przy tej książce mam jakieś szczęście. Shane to śpioch pełną parą, zresztą... prawie jak każda postać z WzM :)

Nominuję każdego, kto chce wziąć udział. Wrzucajcie linki, jeśli opublikujecie ten TAG. Z chęcią poczytam co Wam wyszło. :)

PS Przy wybieraniu i pisaniu pomagał mi mój mały mężczyzna (znaczy duży, bo już zaczyna coś mi marudzić...), to znaczy mój bratanek. Przyszedł i pomógł cioci w pracy, jakie to miłe :')

Ściskam,
Czarny Kapturek

20 komentarzy:

  1. To teraz zapraszam do zrobienia mojego drugiego Tagu - Doggy Book Tag ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah xd ciekawe, co mi wyjdzie xd specjalnie nie zmienie kolejnosci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość ciekawy tag o którym słysze po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, postaci z Morganville się udały :) No i przewodnicząca klasy... Swoją drogą tak się zaczęłam zastanawiać, co by było, gdyby tak scaliś świat z Morganville ze świtem Chłopców. Działoby się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopcy sporo namieszaliby w Morganville : D

      Usuń
  5. Emo Eve i Śpioch Shane bardzo trafiony :) Super, że tak szybko odpowiedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście świetnie trafiłaś z bohaterami WzM :p
    Ja także mam w planach zrobienie tego tagu i też z WzM :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twoich wyników :b

      Usuń
    2. Już jest! Zapraszam :)
      http://books-mylov.blogspot.com/

      Usuń
  7. Ciekawy ten TAG :) może też kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przyjemnie czyta mi sie twojego bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O takim tagu jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już ten tag u Marthy i planuję kiedyś się w to pobawić :)
    Pozdrawiam i zapraszam na os-meus-libros :)

    OdpowiedzUsuń