2014-05-19

Będzie się działo!

  
źródełko
Może niekoniecznie na blogu, ale pewnie jaka część tego, co zamierzam zrobić pokażę Wam w którymś z następnych postów.

Pewnie większość z Was wie, że już od czwartku do niedzieli będą odbywały się Warszawskie Targi Książki, na których również zagoszczę dzięki uprzejmości mojej kochanej siostry - Natalie (<3 - nieskończona ilość serduszek dla Ciebie)
Dlatego ten tydzień będzie pełen wrażeń, przynajmniej dla mnie. Nie mogę uwierzyć w to, że to już w najbliższy piątek wsiądę w pociąg i ujrzę Warszawę po raz drugi w swoim życiu.
Z tej okazji (świetnej, a jakże!) na blogu być może pojawi się jeden post (o ile dzisiaj po szkole uda mi się go skończyć ^.^ - postaram się!).

Moje pytanko: Kto zamierza wybrać się na targi i kogo będę mogła spotkać? Czy to dla Was tak ekscytujące jak dla mnie? :P



Miłego dnia, 
Czarny Kapturek

6 komentarzy:

  1. Gratuluje serdecznie! I Zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że ja będę! Myślę, że każdy jest podekscytowany tymi Targami - w końcu sporo blogerów będzie :3
    Mam nadzieję, że gdzieś tam Was spotkam - Ciebie i Nathalie ;)

    Pozdrawiam i do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że uda nam się spotkać.
      Do zobaczenia! ;)

      Usuń
  3. Mnie nie będzie a miałam być;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę, ale to już wiesz <3 i tak, jestem baardzo podekscytowana, chociaż bardziej Twoją wizytą niż samymi targami :D nawet nie wiem, jakie książki sobie kupię... Nic nie wiem :D mam tylko nadzieję, że nie zrażę Cię całkowicie do naszej przecudownej stolicy :D

    OdpowiedzUsuń