2014-04-04

Stos (po)urodzinowy

Marzec pod wieloma względami był cudowny.
Zacznijmy od obfitości w sprawdziany potem skoczmy na przyjęcie urodzinowe do przyjaciółki, a tydzień później dzień, na który czekałam całe osiemnaście lat... znaczy moje urodziny.
Pierwszy dzień wiosny zaczął się a raczej skończył, bo seans był na 18:30, bardzo przyjemnie a mianowicie razem z moim bratankiem i jego kolegą udaliśmy się na projekcję filmu pod tytułem Need for speed. Czego nie robi się dla rodziny! :) A 22.03. to dzień, w którym mogłam otworzyć cuuuuuuuuuudowny prezent od Natalie (dokładnie o 12:00) <3
Poprzedni miesiąc zdecydowanie obiftował w wyjątkowe chwile, jedną z nich na pewno była oficjalna zgoda rodzicielki na majowy wyjazd do Warszawy :)

Dobra, ale teraz zdjęcie. Enjoy!
No to od dołu:
Jamie Oliver - Każdy może gotować 
prezent od kooooooochanej przyjaciółki, która wie kto jest moim kuchennym bogiem <3
Jamie Oliver - 15 minut w kuchni
Kiera Cass - Rywalki
prezent ode mnie dla mnie za namową Natalie <3 jej smsy były bardzo przekonywujące!!!
George R.R. Martin - Gra o tron
Agnieszka Lingas-Łoniewska - Zakręty losu
jedna z cudowności od N.
Petra Neomillner - Słodka jak krew
kolejna cudowność od N.
Zuzanna Głowacka - Manhattan pod wodą 
Agnieszka Lingas-Łoniewska - Łatwopalni
oczywiście cudowność od N., a kolejna część już zamówiona <3
Vladimir Nabokov - Lolita

Wszystkie przedstawione wyżej tytuły są darami losu, za które raz jeszcze dziękuję <3

Czytaliście coś? Polecacie szczególnie?
Udanego weekendu,
Czarny Kapturek

PS Może ktoś jest chętny na wymianę? Oddam te książki :)

53 komentarze:

  1. Rywalki <3 Wspaniały stos! Życzę miłej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli co, w końcu się zgłosiłaś po P II? :3 No i bardzo dobrze + ogromnie się cieszę, że spodobały Ci się książki i, że Twoja mama się zgodziła (podziękowałaś jej ode mnie? :D) i, że masz Rywalki i że muszą Ci się one spodobać, bo skoro mi się spodobały, to Tobie na pewno też, bo przecież jesteśmy siostrami, siostro <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostro, siostro! Dokonałam drugiego dorosłego zakupu, czyli kupiłam sobie drugi tom! <3 A czo tam, dam innym zarobić ;) <3

      Usuń
  3. "Rywalki" mnie szalenie intrygują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś mogła szybko wziąć się do ich lektury i przekonać się, czy na pewno są tak intrygujące! :3

      Usuń
  4. Przepiękny stosik!
    Ja ''Rywalki'' mam na półce i niedługo zacznę czytać. Zazdroszczę Ci ''Gry o Tron''.
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania ;)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie napiszę, że jest czego zazdrościć :P Życzę również miłej lektury :3

      Usuń
  5. Sto latek. Cudne prezenty. Wiele radości i cudownych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,Rywalkami'' będziesz zachwycona, z tego co się recenzji naczytałem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, jakie piękne książki widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gra o tron <3 Rownież i moją biblioteczkę zasiliła w minionym miesiącu... Niebawem wezmę się do lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Lolita była w moim podsumowaniu marca :)Rywalki są bardzo przyjemne. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, zapewniam, że po 18-tce czas zaczyna pędzić jak szalony! ;-) "Zakręty losu" czekają i u mnie, bo przytargałam je z biblioteki. Koleżanka pożyczy mi także "Rywalki", co mnie bardzo cieszy, a do tego muszę dorwać "Lolitę", "Łatwopalnych" oraz "Grę o tron".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety najbardziej boję się tego upływającego czasu :c Łatwopalnych polecam, warto! :D

      Usuń
  11. Do "Lolity" Nabokova koniecznie muszę wrócić, bo czytałam dawno temu. Przyjemnej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nic z tego stosu nie czytałam, mam jedynie "Łatwopalnych". Przyjemnej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego naj naj z okazji 18-tki :) Zgadzam się z Sylwuchem, że wraz z wiekiem czas pędzi jak szalony :) Fajny stosik, ja się chętnie wymienię jak coś na wszechobecne "Rywalki" :D. Czytałam "Grę o tron" i jestem fanką :D kocham te postacie :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście tylko oglądałam Grę o tron, dlatego koniecznie muszę przeczytać! :D Dziękuję serdecznie za życzenia <3

      Usuń
  14. "Rywalki" są tak zachwalane, muszę w przyszłości przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i wprost nie mogę doczekać się tego momentu! :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Hah, przekażę osobie, która podarowała mi Lolitę, że ktoś mi jej zazdrości :D

      Usuń
  16. O, też mam "Słodką jak krew" i "Lolitę". Wydają się ciekawe, kiedyś muszę wreszcie po nie sięgnąć.
    I spóźnione: wszystkiego najlepszego i witam wśród pełnoletnich ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piotr K. Nabokov jest miejscami niezły.

    Warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam Lolitę - w sumie całkiem dobra powieść. Godna uwagi. Rywalki też mam za sobą - taka lekka lekturka. Gra o tron wciąż leży na półce i czeka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, nie mogę doczekać się tej Lolity :)

      Usuń
  19. Rywalki i Łatwopalni <3
    Świetny stosik! Będzie co czytać i recenzować --> czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam "Grę o tron" - świetna książka. Chciałabym skompletować sobie całą serię w domowej biblioteczce. Z kolei na półce czekają na mnie "Rywalki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Twoją recenzję Gry o tron i nie ukrywam, że czuję się zachęcona :)

      Usuń
  21. Ciekawy stosik :) Podkradłabym Ci, dwie pozycje, ale ciiii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz kurczaki, będę lepiej pilnować każdej książki! :D

      Usuń
  22. Świetny stostik, życzę przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem bardzo ciekawa ''Rywalek'' :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak strasznie zazdroszczę Rywalek! Nie chcesz może oddać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku, gdy nie spodobają mi się to pewnie, że oddam :D Na razie jednak nie ma takiej możliwości :D

      Usuń
  25. Serdecznie polecam "Grę o tron" choć czasem przynudza naprawdę warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń