2014-04-12

Plany na weekend #8: 11-13/04/2014r.

Teraz tak sobie myślę, że to nie powinny być tylko plany na weekend. Jednak z drugiej strony nie wiem jakie tytuły będę czytać w przyszłym tygodniu. Dla mnie już w piątek o godzinie 15:00 zaczęło się przedświąteczne wolne. Czuję, że ten czas będzie obfitował w zanurzanie się do tajemniczych zakątków świata dzięki literaturze, oczywiście! :)


Przebudzenie... no właśnie... kontynuacja Łatwopalnych. Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam sobie swój egzemplarz. Nie żałuję. Zostało mi kilka rozdziałów do końca, a co następne wezmę w swoje łapki - nie wiem. 


W tym tygodniu ukazały się następujące posty:


Poza blogiem znajdziecie mnie:

I przypominam o tym, że mam kilka tytułów na wymianę. Niestety jeszcze nikt nie skusił mnie do oddania GNW, więc ciągle jest w grze :P

Pozdrawiam,
Czarny Kapturek

4 komentarze:

  1. jak ja chcę bardzo "łatwopalnych"!!! :O nawet sobie nie wyobrażasz :P ale najpierw "zakręty losu" ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba tomy są mega i chcę już trzeci! <3
      W ogóle w Przebudzeniu pojawia się jeden z bohaterów Zakrętów.... :D

      Co do tła - powiem D., to on zmienił c:

      Usuń
  2. Zazdroszczę tego wolnego - ja właśnie od piątku zaczęłam pracę, więc albo uczelnia, albo praca... o świętach to nawet nie myślę. Zresztą i tak będę musiała wtedy pracować. :( "Łatwopalnych" mam w planach i podejrzewam, że po nich sięgnę również po "Przebudzenie".

    OdpowiedzUsuń