2014-03-12

Kici kici, chodźcie do mamusi (stosik)

Hej!
Jakoże w weekend nie miałam czasu ani chęci na rozmyślanie nad kolejnym tematem do Everyday music to dzisiaj wrzucę wam kilka książek, które ostatnio otrzymałam.


Do tego
 Brudny świat Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, który jest pożyczony
ebook Nocna zmiana Grzegorza Iwańczyka w ramach akcji Polacy nie gęsi i swoich autorów mają

Opinie do Uzdrowiciela oraz Brudnego świata znajdziecie na blogu, reszta w przygotowaniu! ;)

Czytaliście coś? Co myślicie? :)

Pozdrawiam serdecznie,
Czarny Kapturek

14 komentarzy:

  1. Nic z tego stosiku do mnie nie przemawia, ale skoro nabyłaś te książki, to znaczy, że jakoś Cię zainteresowały, więc życzę udanego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam nic z tego stosiku, ale miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam nic, ale bardzo mnie niektóre pozycje zainteresowały :)
    Życzę Ci przyjemnej lektury!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nic nie czytałam, ale życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie czytałam i nic nie znam :P
    Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy jestem ,, Zerwanej więzi'' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny widok, miłej lektury życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Brudny świat jedynie czytałam.
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same nieznane mi tytuły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba żadna książka nie przypadłaby mi do gustu, ale cóż... może zmienię zdanie, więc czekam na recenzje! :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik :) Życzę miłego czytania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiły mnie "Wszystkie odcienie pożądania", tym bardziej, że "Wbrew zasadom" tej autorki bardzo mi się podobło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, chciałabym poinformować Cię, iż zostałaś nominowana do Liebster Blog Award - więcej informacji na moim blogu.
    Pozdrawiam Serdecznie

    http://weronine-library.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń