2014-01-12

WYNIKI ROZDANIA

Hej!
Po pierwsze - chcę podziękować każdemu i każdej z Was za wzięcie udziału. Rozdzanie dla mnie szczególne, ponieważ mojego bloga obserwuje już ponad 100 osób i szczerze mówiąc nie wierzyłam, że tak długo wytrwam.
Po drugie - już niedługo luty, a co za tym idzie pierwsze urodziny EVERYDAY BOOK i tak sobie pomyślałam, że chyba też na tą okazję coś wymyślimy z D. (to znaczy ja myślę i robię, jego się tylko radzę :P)
Po trzecie - jak dobrze policzyłam zgłoszeń było 34 z czego chyba 30 (dobrze nie pamiętam) były zgodne z regulaminem.

I teraz to co każdy chce zobaczyć, czyli zwycięzca!


Gratuluję i już piszę do Ciebie emaila! :)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni oraz tobie za tak dużą liczbę obserwatorów - masz ich już prawie 150! ;) Czekam na urodziny bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Wyróżniłam twojego bloga w Liebster Award - jeśli chcesz wziąć udział zapraszam ;)
      http://my-paper-paradise.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

      Usuń
  2. Ojej :D Ale się cieszę :D Baaardzo dziękuję! Już sprawdzam pocztę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, farciaro! :P

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń