2014-01-05

Stosik 1/2014

Ja cie kręcę... mamy już 2014 rok. Szybko ten czas leci, nie powiem, że nie :D
Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje zdobycze świąteczno-recenzyjne.
Miłego oglądania!

To co najbardziej mnie ucieszyło, czyli prezenty.
Moje wypieki... oraz GNW dostałam od kochanej mamy;
Przywróconych oraz Modern Squaw od kochanej Natalie
BZRK oraz Player one od bratowej, brata i bratanka :D

Te trzy ciekawe egzemplarze dostałam od samej autorki - oczywiście do recenzji

Mistrza..., Przekaz jedzenia oraz Odwróconą lornetkę (której nie ma na zdjęciu, bo oddałam bratankowi) dostałam od Sztukatera do recenzji
Kroniki... w ramach akcji Polacy nie gęsi i swoich autorów mają
Wesele od Wydawcy i oczywiście do recenzji

Tak prezentuje się całość + dwie urocze zakładeczki od N. <3


I standardowo zapraszam Was do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Koniec już niedługo, a nagrody nawet ciekawe :P

23 komentarze:

  1. Zwyczajny facet nieco mnie intryguje, BZRK mam na półce i niebawem zabieram się do czytania, a Player one też wygląda mi ciekawie ;) Udanej czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa "Kronik". Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę szczerze polecić "Gwiazd naszych wina" oraz "Zwyczajnego faceta". Za to chętnie zapoznałabym się z "Przywróconymi, "Ireną" i "Lilką". :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh.. Przywroceni :3 <3
    I Kroniki Ciemnosci <3
    Zazdroszcze :)
    Pozdrawiam :d
    Super Stos :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik. Podkradłabym "Przywróconych". Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórych Ci zazdroszczę. Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam powieści Kalicińskiej :D Jak ja Ci zazdroszczę. ''Irena" jest strasznie dobrą powieścią.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale się tego nazbierało :D od dłuższego czasu zastanawiam się nad "kronikami", ale nie wiem... Poczekam aż coś o nich napiszesz :> ufam twoim opiniom :3 i cieszę się, że ci się zakładki podobają, bo, jak wiadomo, nie mam talentu plastycznego :P

    Ściskam mocno,
    Natalie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. GNW to cudo! Książka zdecydowanie warta przeczytania, nieźle daje do myślenia...

    Pozdrawiam!
    www.miedzy-stronnicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę GNW, Przywróceni i Kroniki ;) Ogólnie cały stosik ciekawy ;)
    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  11. GNW mam już za sobą, resztę książek niestety nie. Ale zostało troszkę pieniędzy po świętach, więc niedługo wybiorę się na łowy :3 Przyjemnej lekturki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam "Player one" fajna lekturka. Moich wypieków zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo ciekawych tytułów.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stosik!"Player One" dalej czeka na mojej półce ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. GNW jest na mojej liście życzeń na urodziny :D
    Ładny stos :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zdobycia GNW - to była zdecydowanie moja ulubiona książka w minionym roku. Na pewno Ci się spodoba - miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy stosik. Kilka pozycji bym podkradła :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  19. john green ma cudowne książki, a gwiazd naszych wina to jedna z moich ulubionych, strasznie wciąga i daje dużo do myślenia :)

    zapraszam do mnie
    http://judieslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń