2014-01-23

Liebster Blog po raz kolejny :)

Raczej każdy wie na czym polega ta zabawa, więc zasad nie będę przytaczać :)


Pierwszy zestaw pytań od Natalie

Jaką książkę polecasz wszystkim, ktokolwiek zapyta?
Mam taki dziwny zwyczaj, że zawsze wspominam o Darach Anioła Cassandry Clare i o aktualnie ostatniej książce, która wywarła na mnie ogromne wrażenie. Niestety takie pytanie, jakie mi zadałaś od niewielu słyszałam. :C

Czy są słodycze, za które możesz zabić?
Uwielbiam wszystko co słodkie, żelki i czekoladę w szczególności. Chociaż bardziej przepadam za słonymi przekąskami, ale jak mam tylko wybór to jem owoce. :)

Ciągnie cię do tego, co popularne w danej chwili, czy w czasie największego szumu omijasz to szerokim łukiem?
Aż takim szerokim łukiem nie omijam, ale nie spieszy mi się do poznania tego właśnie w tej samej chwili, kiedy inni. Odczekuję jakiś czas i wtedy wyrażam własne zdanie. :)

Gdybyś miał(a) wybrać magiczną/nadnaturalną zdolność, co byś wybrał(a)?
Ohhhh, możliwości przenoszenia przedmiotów wzrokiem. W myślach raczej nie chciałabym czytać, bo wolę nie wiedzieć co inni myślą na mój temat :P

Masz jakieś dziwny nawyk lub hobby, którego wg ciebie nikt nie ma?
Dziwnym nawykiem można nazwać to, że zawsze materiał na jakikolwiek sprawdzian dzielę sobie i uczę się tego wszystkiego kilka dni przed czasem. Chociaż jedna z moich nauczycielek twierdzi, że to dobry sposób. O! Przypomniało mi się. Zamiast "kurde" czy jakiegoś innego, mocniejszego słowa wyrażającego moje niezadowolenie mówię "kurczaki" albo "ja pitole", co nie raz brzmi strasznie dziwnie i śmiesznie.

Jaki film możesz oglądać bez końca?
Ehhh, w sumie to nie wiem. Lubię oglądać takie filmy, które spodobały mi się z jakiegoś powodu i mam do nich sentyment. Wśród nich na pewno jest High School Musical czy Hannah Montana, do tej pory lubię oglądać takie lekkie produkcje. A najlepiej z moim bratem... moim zdaniem powinien założyć bloga z recenzjami, bo czasami potrafi tak opisać jakiegoś gniota, że tylko śmiać się chce. Powinien się dzielić na większą skalę swoimi przemyśleniami. :)

Jakie jest twoje najmilsze wspomnienie ze szkoły?
Mile wspominam bal w trzeciej klasie gimnazjum, a teraz to nie wiem... Cieszyłam się jak zobaczyłam moje nazywisko na liście uczniów przyjętych do szkoły, w której obecnie się uczę. :)

Jak podchodzisz do sportów zimowych?
Uwielbiam sporty ekstremalne, wychodzenie rano z ciepłej pościeli jest na prawdę eksteremalnym sportem, z którym ledwo sobie radzę. :) A tak na serio to nie przepadam zbytnio za jakimkolwiek sportem, chociaż mam w planach robienie ćwiczeń, ale to dopiero na wiosnę. Jak tylko będzie znacznie cieplej. :)

Jaki smak miał najlepszy dżem, jaki kiedykolwiek jadłeś/-aś?
Nie wiem, tyle tego jadłam. Najbardziej uwielbiam truskawkowe :)

Potrafisz wskazać swoją ulubioną bajkę z dzieciństwa? (nie musi chodzić o bajkę animowaną)
Odpowiedź podobna jak w pytaniu Jaki film możesz oglądać bez końca?, ale oprócz tego uwielbiałam W.I.T.C.H, Atomówki, Toma i Jerrego, Zwariowane melodie, Ed, Edd i Eddie...

Twój główny cel na 2014 rok to...
pozbyć się Lenia i dać z siebie wszystko :D




Oraz pytania od Magdy

Jak otwarty jesteś na rzeczy spoza twojej comfort zone (strefy komfortu), również książkowo?
Tak po namyśle to chyba jestem bardzo otwarta. To znaczy minie trochę czasu zanim zaakceptuję coś, co dla mnie nie jest normalnością, jednak toleruję prawie wszystko.

Jaka była ostatnia książka, którą zainteresowałaś/eś się dzięki okładce?
Kroniki Ciemności Agnieszki Michalskiej

Ile czasu dziennie poświęcasz na blogowanie?
Dziennie? Hahaha, nie ma takiego pojęcia dla mnie. Chyba, że są ferie lub wakacje. Blogiem zajmuję się w weekendy, bo tylko wtedy mam czas, żeby odpowiednio wszystko ogarnąć.

Co zajmuje ci najwięcej czasu w ciągu dnia - oprócz snu?
Zdecydowanie nauka i szkoła, to chyba u każdego. Jednak jakaś najmocniejsza nie jestem, więc muszę się trochę postarać, żeby mnieć te czwórki czy piątki.

Kto jest twoim autorytetem? Jeśli nie masz, kogo najbardziej podziwiasz?
Zdecydowanie moja mama.

Jaki film/książkę Disneya lubisz najbardziej?
Może to i dziwne, ale uwielbiam High School Musical i Hannah Monatana. To takie filmy/seriale, które były "modne za moich czasów". Do tej pory miło je wspominam. :)

Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez mojej rodziny, przyjaciół, facebooka, książek, muzyki i Internetu.

Co sprawia, że się uśmiechasz?
Denerwowanie mojego brata, rozmawianie z D. (jak on nie raz coś powie to na same wspomnienie się śmieję), spotykanie z pewną osobą, przebywanie z przyjaciółmi :)

Czego najbardziej lubisz się uczyć? Niekoniecznie w szkole, ale np. dla siebie?
Gdyby nie było szkoły tobym pewnie niczego się nie nauczyła, bo lenistwo jest takie cudowne. Jednak poza tym uwielbiam uczyć się na zasady żywienia (bo uwielbiam ten przedmiot) i technologię gastronomiczną. Przedmioty zawodowne na pewno są ciekawsze od ogólnokształcących, jednak nie tak bardzo jakby się wydawało. :)

Uprawiasz jakieś sporty? Jeśli tak jakie?
Odpowiedź taka sama jak w pytaniu Natalie dotyczącym sportów zimowych :)

Jakie 3 filmy każdy powinien obejrzeć i jakie 3 książki przeczytać?
To wszytsko zależy od gustu i preferencji. Jak ktoś będzie chciał to mogę mu ewentualnie podpowiedzieć, jednak nie ma dla mnie czegoś takiego, że ktoś KONIECZNIE musi "to" zobaczyć. :)


Nie będę nikogo nominować, bo chyba każdy brał udział w tej zabawie.
Znajdziecie mnie na:

11 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi ;)
    Niema FB - niema życia XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi, pytania. Lubię nominacje, bo dzięki nim można poznać bliżej blogera. :)

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkrywcze komentarze tam na górze..
    Ja pamiętam tą erę Hannah i HSM. Ja oczywiście na przekór wszystkim jej nie lubiłam.
    Natomiast lubiłam te kreskówki, które podałaś. Chociaż higiena Eda mnie zawsze mieszała i niekiedy śmiech zwykło zastępować obrzydzenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chłopcy byli dziwni, ale kreskówkę i tak uwielbiałam. Chociaż moja mama za nią nigdy nie przepadała. :D

      Usuń
  4. Dzięki za odpowiedzi :)
    Dżem truskawkowy i HSM :D
    Lenistwo, słodkie lenistwo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój kochany no-life ♥ ale i tak robisz więcej niż ja ^^ Myślałam, że się nie doczekam tych odpowiedzi, ale mnie zaskoczyłaś :3
    Poza tym obejrzałam wszystkie odcinki "Hannah Montana" i innych starszych Disney'owskich seriali i zgadzam się z Tobą, że coś w nich jest :P Ostatnią część HSM mam nawet na płycie :D

    Ściskam mocno, bo zimno,
    Natalie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja pamiętam o większości czynności, które mam zrobić, ale nie zawsze mi się chce :C

      Ściskam równie mocno,
      Kaptureczek <3

      Usuń
  6. Też uwielbiam Dary Anioła i żelki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dary Anioła mam ciągle w planach... :) Świetny blog, dodaje do obserwowanych:)

    po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń