2013-12-19

Święta, święta i inne takie ;)

źródło
Cześć!
Jestem tu tylko na chwilkę, bo czasu za bardzo nie mam.
Nie piszę, ani nie dodaję nic, bo... semestr się kończy, a ja nie umiem pogodzić wszystkiego na raz. Kapturek, Kapturek, Kapturek. Oj oj oj ;)

Poza tym święta się zbliżają i wprost nie mogę się doczekać, aż spotkam się z moim szaloooonym braciszkiem i jego równie szaloną rodziną. Od wakacji minęło trochę czasu i się stęskniłam.

źródło
Plany na dni wolne?
Przede wszystkim czytać a w przerwach pomagać w kuchni, potem trochę się pouczę i nadrobię zaległości na waszych blogach, bo trochę się tego uzbierało.

Za chwilę zabiorę się za ostatnie zadanie domowe w tym semestrze. Strasznie mi się nie chce, ale cóż... jak trzeba to trzeba.

Poza tym jutro idę obsługiwać! Wigilię dla nauczycieli z mojej szkoły. Nawet nie wiem jak tacę trzymać! Strasznie się denerwuję, ale musi być kiedyś ten pierwszy raz, a że ludzi brakuje... :)


Dobra, dosyć!
Lecę, bo praca czeka.

Życzę wytrwałości w tym jutrzejszym i jednocześnie ostatnim dniu.


Uściski,
Czarny Kapturek <3

5 komentarzy:

  1. Widze, że masz napięty grafffik! To ja ci życzę, abys szybko nauczyla się trzymać tą tacę :) Przyzam sie, sama nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytaj dużo i pisz recenzje! :)
    Tacę na pewno utrzymasz, nie martw się :D
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam cię. Ja już dawno przestałam robić cokolwiek, chociaż wiem, że powinnam... A jakby tego było mało, zauważyłam, że nawet chodzenie po sklepach już nie sprawia mi takiej przyjemności jak kiedyś. Nawet, jeśli to sklep z książkami :o coś się ze mną dzieje niedobrego i nie potrafię nic temu zaradzić :c

    Więc w takim razie tobie życzę, żebyś nie miała takich stanów jak ja i żebyś nie wywaliła żadnej tacy :D

    Ściskam gorąco,
    Nats <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz napewno radę:)
    Obserwuję i liczę na odwzajemnienie:)
    http://nolongernightmare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę cierpliwości i czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń