2013-12-23

Kapturkowe ogłoszenia #3

źródło

Witajcie!

Śniegu za oknem brak, ale jak święta to święta.
Z kuchni do pokoju, w którym obecnie się znajdują dolatują przepiękne zapachy (aż ślinka cieknie).
Uwielbiam ten magiczny czas, gdy jesteśmy wszyscy w komplecie.

Z tej świetnej okazji życzę Wam wesołych, spokojnych, rodzinnych świąt, aby wszystkie kłopoty chociaż na ten czas was opuściły.

Udanego Nowego Roku, spełnienia marzeń, szampańskiego sylwestra.


Dziękuję za ten wspaniały rok. Obserwuje mnie aż ponad 100 osób, co było moim wielkim marzeniem. Tyle się działo w tym 2013 roku, jak tak teraz patrzę to momentami był okropny, ale te lepsze chwile jednak powoli wymazują te gorsze.


Dziękuję raz jeszcze, buziaki

Czarny Kapturek




























































































































  

9 komentarzy:

  1. Również Kapturku, życzę Ci Wesołych Świąt, duuuż książek, a przed wszystkim kolejnych sukcesów w 2014 roku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Kapturku :) Następny rok będzie jeszcze lepszy, zobaczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych, pogodnych świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt! :) I dużo uśmiechów w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze pracuje nad dobrymi życzeniami dla Ciebie, ale ciągle mi coś w nich nie pasuje :c jak wymysłe to Ci wyśle xd na szczęście z rymami nie mam problemów :D w każdym razie gorąco Ci gratuluję tego wszystkiego, co udało Ci się w tym roku osiągnąć <3 liczę, że poznanie mnie zaliczasz do tych dobrych rzeczy, bo ja z pewnością tak <3 i co jeszcze... Liczę, że Ci się ten prezent spodoba, bo nie miałam pojęcia, co mogę tam włożyć... Masz tam dużo słodyczy :3 tak, żeby słodko Ci życie szło <3

    Całuje bardzo mocno,
    Natalie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, za chwilę się popłaczę :)
      Mam nadzieję, że i tobie życie słodko szło :D <3

      Buziaki, uściski, przytulaski,
      Kapturek <3

      Usuń
  6. Kapturku, ja również Tobie życzę zdrowych, pogodnych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku. Niech 2014 przyniesie ze sobą wiele niespodzianek, byś zyskała szersze grono czytelników i by Twoje półki wzywały "pomocy!", gdy będziesz stawiać na nich nowe nabytki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :)
    Również życzę ci wspaniałych świąt i góry książek pod choinką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje! I życzę Wesołych i Zdrowych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń