2013-12-07

Kapturkowe ogłoszenia #1

Siemanko :)
Po raz pierwszy na moim blogu możecie przeczytać ogłoszenia kierowane ode mnie. Jak zwykle w weekend nie wyrabiam się ... z niczym. Mam kilka książek do skończenia, które zalegają na mojej półce, ale zanim się ogarnę to mija wieczność a potem w magiczny sposób nastaje wieczór.

Dobra! Dosyć marudzenia, przejdźmy do konkretów. 

Ci, którzy zauważyli - współpracuję ze Sztukaterem. Dzięki nim mogłam się zapoznać z kilkoma świetnymi świeżutkimi (niczym owoce i warzywa wiosną i latem) książeczkami na naszym polskim rynku. Jestem niesamowicie wdzięczna osobom, które zajmują się obsługą tego portalu. 

Jakieś 30 minut temu osoby współpracujące z tymże portalem otrzymały wiadomości od naszej kochanej Redaktor Naczelnej. List dość długi, ale poruszający moje zmarznięte serce (wracanie wieczorem do domu przy -2 stopniach, boję cię co będzie, gdy liczba za minusem będzie większa! Ano właśnie, w poniedziałek sprawdzian z matmy...). Sztukater to nie tylko portal, dzięki któremu - my - recenzenci otrzymujemy darmowe egzemplarze książek, to również stowarzyszenie, które pomaga innym. 

Właśnie z tego powodu stworzyli (całkiem legalną, jakby ktoś się pytał) Zbiórkę Darów Kulturalnych.
Wchodząc w link dowiecie się więcej na temat idei stworzenia tego, moim zdaniem, świetnego wydarzenia! Przyłączcie się i wy! Przecież każda pomoc się liczy, bo nawet jeśli nie każdej rodzinie powodzi się to jednak warto pomagać. Przecież to nic nie kosztuje a my możemy wkleić sobie to do życiorysu jako dobry uczynek. 

Powiem Wam szczerze, że Sztukater to drugi portal, z którym współpracuję i czuję się jako część załogi w nim świetnie. Chociaż nie znam osobiście osób, które zajmują się obsługą portalu i prowadzeniem stowarzyszenia to wydaje mi się, że są oni godni zaufania oraz mili. Nie ma jakiegoś chamstwa a wszystko uprzejme... jeśli wyrabiacie się na czas :P

Zapraszam was również do polubienia Sztukatera na fejsie, prawie każdy ma na tym portalu konto, więc co wam szkodzi jedno polubienie więcej (ja mam ich 946 na prywatnym koncie, taka szalona Kapturkowa), to nic nie kosztuje, ale wydawcy dzięki temu widzą, że serwis w zastraszająco szybkim tempie się rozwija, dzięki czemu wszyscy odnoszą jakieś korzyści i radości. :)



I cytując Kamilę, jeśli mogę: Otóż 1 grudnia ruszyliśmy z Ogólnopolską Zbiórką Darów Kulturalnych, która na celu ma wspomaganie m.in. świetlic wiejskich. Na pewno znacie placówki, w których brakuje praktycznie wszystkiego - książek, mebli, materiałów biurowych, pieniędzy na wyposażenie... A wiecie, że wystarczy tak niewiele, aby to zmienić? Jeśli wszyscy połączymy siły to będziemy w stanie obdarować wiele bibliotek, których półki świecą pustkami. Każdy z Was posiada pozycje literackie, do których nigdy więcej nie wrócicie.Czy pomyśleliście o tym, że książki przyniosą ogromną radość dla tych, którzy nie mają praktycznie niczego? Wystarczy tak niewiele, by uszczęśliwić ludzi, dla których przeczytanie jakiegokolwiek utworu jest jedyną rozrywką.

Więc co? Przyłączycie się do akcji? :)

Pozdrawiam was serdecznie i cieplutko, 
Czarny Kapturek

5 komentarzy:

  1. Genialny pomysł! Książkami trzeba się dzielić z innymi :) Postaram się coś wygrzebać i wysłać :>

    Całusy, Nats <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z ciebie dumna <3

      Ściskam,
      C.Kapturek <3

      Usuń
  2. Świetna sprawa. Ja brałam udział w czymś bardzo podobnym, choć na mniejszą skalę w Warszawie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Poważnie? 37 blog z tym samym komentarzem?

      Usuń