2013-11-23

PNW #3: 22 - 24.11.2013r.

Jak te weekendy szybko przychodzą, ale niestety szybciej odchodzą. Po prostu nie mogę doczekać się jakiegoś dłuższego wolnego - odpoczynek by się w końcu przydał. Ciągle jakieś sprawdziany w szkole, jakieś inne problemy i tak w kółko. Na szczęście za jakiś miesiąc już święta Bożego Narodzenia.

Wybieracie już prezenty dla siebie i swoich bliskich? :)


Najnowsze plany na weekend!

Wszystko chyba widać na załączonym obrazku ;)
Raczej nie dam rady obu książek w ten weekend zacząć i skończyć, bo w poniedziałek mam dwa ważne sprawdziany i wypadałoby się przyłożyć do nauki. Jednak mam nadzieję, że w przerwach mojej intensywnej nauki dam radę trochę poczytać.

A wasze plany? Koniecznie się podzielcie! ;)

Znajdziecie mnie na fanpage Everyday Book oraz Kapturkowym profilu :D


10 komentarzy:

  1. Z chęcią bym się zamieniła książkami. Ja jestem dopiero w połowie Makbeta, no bo... no bo... emm... Nie umiem go przejeść. ;D
    Prezenty to ja wybieram, ale na zbliżające się urodziny. Jeszcze dwa tygodnie... Czuję się staro. :P
    A co do planów to muszę dokończyć lekturę i jeszcze pouczyć się na historię, bo przeczuwam, że będę pytana... ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też musiałam przejść "Makbeta" i niestety, ale muszę przyznać, że nie dałam rady tego dzieła przeczytać ;)
      Życzę powodzenia na historii! ;))

      Usuń
    2. A ja Szekspira uwielbiam i jako jedyna z klasy przeczytałam wiele jego dramatów "ot tak, z czystej potrzeby". Wiele pomagał również fanowski komiks z uniwersum "Slayers. Magiczni wojownicy" (kto oglądał TVN 7 lata temu, ten wie o co chodzi).
      "17 szram" mnie kusi od dłuższego czasu, planujesz recenzję?

      Usuń
    3. Oczywiście, że planuję! :) I już czuję, że to będzie duże wyznanie przede mną, bo nigdy chyba nie recenzowałam zbioru opowiadań :)

      Usuń
  2. Super! Mam nadzieję, że mi też. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoła czekam na tata i arysjanski fiolet

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten weekend ledwie się zaczął, a już się kończy. Póki co nawet nie otworzyłam żadnej książki. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm...ja teraz czytam "Wilk" Miszczukowej ;) fajna ksiązka ale pisana jak dla mnie językiem prostym ;< To odbiera jej cały urok ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń