2013-11-09

Plany Na Weekend (PNW) #1: 08 - 11.11.2013r.

Witajcie!
Postanowiłam, że oprócz zamieszczania recenzji będę wrzucać też coś, co nazwałam PNW, czyli Plany Na Weekend! :)

W tej serii postów będziecie mogli zobaczyć jakie książki mam zamiar przeczytać podczas danego weekedu w roku szkolnym. Mam nadzieje, że mój pomysł przypadnie Wam do gustu. :))

Pierwsza odsłona PNW będzie dosyć ... obszerna.


Mroczna wieża - już skończona
Dziady - lektura szkolna
Kat Hitlera - jestem szalenie ciekawa treści tej publikacji, bo na co dzień nie czytam takiej literatury


I....
Zaczęłam oglądać Grę o tron, w której chyba się zakochałam! :P


Zapraszam Was na fanpage Everyday Book jeżeli chcecie być na bieżąco :)
Podzielcie się koniecznie swoimi planami czytelniczymi! Jestem ciekawa. 

Pozdrawiam, Czarny Kapturek

24 komentarze:

  1. Kat Hitlera.. brzmi ciekawie, czekam na jej recenzję. Oglądać? A co z cudownym pierwowzorem?! :o
    PS. podejrzewam, że na końcu posta, chodziło Ci o facebooka (napisałaś EB)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fanpage Everyday Book :) Widzę, że nie wszyscy rozumieją moje skróty myślowe i już poprawiam :)
      Dzięki za komentarz!

      Usuń
    2. A ja przyuważyłam, że nie miałam go w "lajkach", co też nadrobiłam ;) Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Hyh, a więc o to chodzi! A ja myślałam, że zamiast FB napisałaś EB.. x3

      Usuń
  2. Przede wszystkim "Dziadzi". Wiadomo, że Mickiewicz wielkim poetą był...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga któż nie kocha "Gry o tron" :D no może moja miłość trochę osłabła po przedostatnim odcinku ostatniego sezonu ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na cykl :) Ja w ten weekend planuję przeczytać "Studium w szkarłacie" (może nawet jeszcze dziś skończę ;)) oraz "Hartland. Pieszo przez Amerykę" :) Mam nadzieję, że uda mi się skończyć bo na półce czeka jeszcze multum innych nie przeczytanych książek...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem życzę owocnego i miłego czasu spędzonego z książką w dłoniach :)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa opinii o "Kacie Hitlera" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe książki! Koniecznie muszę zdobyć "Mroczną wieżę". Czekam na Twoją recenzję, bo jestem ciekawa czy Ci się spodobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam na półce "Mroczą wieże", ale na razie dokończę nowe PLL :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Nie czytałem "Kata Hitlera", ale postać Reinharda Heydricha jest bardzo ciekawa i swego czasu analizowałem inne publikacje na jego temat. Jestem bardo ciekawy opinii o książce, bo sam chętnie po nią sięgnę w przyszłości.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanką historii nie jestem, ale takie pojedyncze osobistości zawsze mnie fascynowały. Mam nadzieję, że moja opinia wypadnie dobrze w Twoich oczach :)

      Usuń
  9. Ciekawe pozycje, szczególnie Lewis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło, że je wstawiłaś. Życzę cierpliwości przy czytaniu "Dziadów". :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że to będzie ciekawy cykl wpisów, który uchyli rąbka tajemnicy tego, czego możemy spodziewać się na Twoim blogu.

    Kochana, pozwól, że zarażę Cię miłością do GOT. Posłuchaj Erica: http://www.youtube.com/watch?v=sYjuj3ggaKA

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziady super sprawa, część II i IV to jedna z najfajniejszych lektur gimnazjalnych :D "Kat Hitlera" to bardzo interesujący tytuł, mam nadzieje że go tutaj później zrecenzujesz.

    OdpowiedzUsuń