2013-11-29

Listopadowe zdobycze :)

Wiem! Wiem! Wiem!
Miały pojawić się dzisiaj plany na weekend, ale wyszło tak, że są one takie same jak w poprzednim. W tym tygodniu miałam nawał nauki. Co lekcje kartkówka z technologii i pracowni + kilka innych kartkóweczek oraz sprawdzianików... namnożyło się. Cieszę się, że już za jakieś 3 tygodnie wolne! Potem tylko półtorej tygodnia chodzenia do szkoły i znowu wole (pomorskie ma ferie :D)

Dzisiaj pragnę pokazać wam co w ostatnim czasie wzbogaciło moją biblioteczkę. :)

Tytuły widać, więc dla ciekawskich napiszę tylko skąd posiadam następujące (od góry) egzemplarze:
Sztukater, Od wydawnictwa za pośrednictwem autorki, od autorki, od mamy , od Wydawcy, Sztukater, od Wydawcy, od Wydawcy, z wymiany, wygrana w konkursie u Nats 

Noe - od Wydawcy, Uczta - od Sztukatera
Oba numery Kuchni kupiła mi moja cudowna mama 


Opinie dotyczące moich wrażeń z lektury są dostępne lub będą na blogu, więc zapraszam :)

Czytaliście coś? Podzielcie się koniecznie wrażeniami!

17 komentarzy:

  1. "Kostkę" mam i zdecydowanie polecam (recenzja u mnie na blogu) :) Zazdroszczę Ci "Mrocznej Wieży" C. S. Lewisa, bo chętnie poznałabym inny jego tytuł poza serią "Opowieści z Narnii".
    "Ucztę Lodu i Ognia" mam, jest rewelacyjnie wykonana i już nie mogę się doczekać jak coś z niej przygotuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzję czytałam i nawet skomentowałam ;)
      Ja mam ochotę na Dornijskiego węża w sosie piekielnym, ale tego grzechotnika nigdzie dostać nie mogę... :P

      Usuń
    2. Hahaha! Też mnie ten przepis powalił :D Podobnie jak na szarańczę albo pasztet z gołębi :D

      Usuń
  2. Wiesz co czytałam w większości :P Możesz jeszcze dodać "Antykwariat ze starymi mapami" do tej listy :P Bardzo ciekawa książka :3 A stos jest duuży i Ci zazdroszczę, ale to już chyba standard ^^

    Pozdr.
    Nats <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Antykwariat ..." też czytałam a Ulisses Moore to jedna z tych serii, dzięki której polubiłam czytanie na poważnie ;) Teraz kompletuję serię :D

      Buziaki,
      Kapturek <3

      Usuń
  3. Trochę nie moja tematyka, ale stosik zacny :) Miłego czytania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość pokaźny stosik. Muszę w końcu zdobyć Mroczną bohaterkę! Tym czasem - czekam na recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam 'Kostke' i musze przyznac, że ta książka pozytywnie mnie zaskoczyła. Teraz czekam na twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne nabytki. Przyjemnej lektury życzę :)
    Ja czytałam jedynie Czas żniw i zaczęłam Mroczną bohaterkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe tytuły. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa "Mrocznej bohaterki", a "Czas żniw" to naprawdę dobra książka, którą mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę i miłej lektury zyczę

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie mogę! Masz wszystkie te książki, na które poluję od jakiegoś czasu! "Czas żniw", "Mroczna bohaterka", "Kostka"... jak tak można? Lepiej ich dobrze pilnuj, bo jeszcze jakiś zły osobnik Ci je ukradnie ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, niezły stosik! Podaj adres, już jadę je ,,ukraść". ^^
    A tak na serio to Czas Żniw kupię sobie za pieniądze urodzinowe, a Mroczną Bohaterkę dostanę na urodziny, reszta jest dla mnie jak niebo - nieosiągalna. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe tytuły zasiliły Ci biblioteczkę. :D Piekielnie zazdroszczę "Czasu żniw". :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy mnie oczy nie mylą? Ulysess Moore ! JA czytałam tylko część pierwszą niestety. Następnych cześci nikt z moich znajomych nie ma, a w bibliotece też pustki. ;< Szkoda, może gdzieś znajdę ebooki. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń