2013-10-19

TAG: Zaksiążkuj nazwę bloga!

źródło






Na ten TAG natknęłam się, ponieważ właścicielka bloga My Paper Paradise umieściła post informacyjny na fanpage EB. Pomyślałam: Why not? It's a good idea! ;) Tak oto przed wami nowy TAG, a po więcej informacji zapraszam do tego posta.

Zasady: Dobierz książkę do każdej litery nazwy twojego bloga. Jaką? Taką, która zapadła ci w pamięć, ulubioną, znienawidzoną, co tylko przyjdzie ci do głowy.
Jak to wygląda w praktyce? Sami zobaczcie :)



EVERYDAY BOOK

E - Ever - przypadła mi go gustu ta seria, ale ciągle nie mam jej jak skomplmentować a na dodatek nie miałam okazji przeczytać ostatniej części  
V - Vlad (powinno być Wład, ale... ;]) Palownik, a właściwie Prawdziwa historia Włada Palownika, książka która leży od kilku lat na mojej półce i jakoś nie mam natchnienia do jej przeczytania
E - Enklawa - książka, którą czytałam naprawdę dawno i nawet nie pamiętam o czym była ta historia...
R - Romeo i Julia - chyba jestem jedyną, której ta książka się nie spodobała. Nawet nie wiem dlaczego.
Y - 
D - seria Dary Anioła Cassandry Clare. Jedna z moich ulubionych c:
A - jak ... Akademia Wampirów - jestem już przy piątym tomie!
Y - 


B - Busem przez świat. Wyprawa pierwsza - opowieść o przyjaciołach, którzy wyruszyli w wyprawę po Europie. Książkę czytałam z zapartym tchem. Zresztą... zapoznajcie się z moją opinią.
O - Ostatnia spowiedź, książka którą bardzo lubię, ale nie uważam za specjalnie genialną
O - Oskar i Pani Róża - jedna z nielicznych lektur szkolnych, którą przeczytałam z zainteresowaniem
K - Kod Leonarda da Vinci - jak ja uwielbiam Dana Browna! 


Nie ukrywam, że musiałam pomagać sobie trochę lubimy czytać. Pamięć w ostatnim czasie coś odmawia współpracy. 

Zapraszam wszystkich do TAG-u, jestem ciekawa waszych skojarzeń :)

7 komentarzy:

  1. Ciekawa akcja! :)
    Również bardzo lubię "Oskara i panią Różę". Piękna opowieść.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta zabawa - dzięki niej mam okazje poznać ciekawe tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro się otaguję :)
    Jak dobrze, że mam taką długą nazwę bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ever" bardzo mi się nie podobało.
    Dary Anioła są cudowne! A Piekielne Maszyny jeszcze lepsze!
    Muszę skończyć AW, pierwszy tom mnie nie przekonał, ale drugi pochłonął :)
    Ja też bazowałam na lc. Wszystko alfabetycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Vlad też jest poprawnie :p czytałem książkę "Historyk" i tam ciągle używali Vlad Palownik

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa, może kiedyś znajde chwilę to skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zobaczyłam Twój opis do Romea i Julii to musiałam napisać ten komentarz :D Nie jesteś jedyna - ja też nie przepadam za tą książką. Jakoś nie chwyta mnie ta cała historia, taka wielka tragedia bla, bla, bla... Nudy! ;)
    Co do reszty - większości nie czytałam. Ale lubię Dary Anioła, Oskar i pani Róża były ciekawe jak na lekturę, no i Enklawę czytałam [szału nie ma, ale ciekawa]. A i jeszcze Ever - ja w przeciwieństwie do Ciebie zakończyłam przygodę z tą serię przy [chyba] trzecim tomie. Jakoś mnie nie wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń