2013-10-27

Jakie nabytki powiększyły moją biblioteczkę, czyli stosik

Tym razem nie ma opinii, a stosik książek, które albo kupiłam, wymieniłam się za inne lub dostałam do recenzji. :)


kupiona od jednej blogerki za okazyjną cenę
z wymiany z LC
Ostatnia spowiedź Tom II
z wymiany na LC

do recenzji od Sztukater.pl


do recenzji od wydawcy
do recenzji od wydawcy
do recenzji od wydawcy
do recenzji od wydawcy
do recenzji od Sztukater.pl
do recenzji od Sztukater.pl

Wiatr
do recenzji od Sztukater.pl
Wiatr. Jaskółczy lot
do recenzji od Sztukater.pl
Dotyk
do recenzji od Sztukater.pl



16 komentarzy:

  1. Ze stosiku czytałam jedynie pierwszą część Ostatniej Spowiedzi - wspaniała książka, polecam. :)) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skończyłam dzisiaj Chłopców 2 i polecam podobnie jak Blask ^^ Do Dotyku i Ostatniej spowiedzi mnie jakoś nie ciągnie... Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisane szkarłatem oj ukradłabym *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Spory stosik, ale w sumie to interesuje mnie z niego tylko "Busem przez świat".

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne książeczki, czytałem "Blask" i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne książki! Miłej lektury! :)
    Zazdroszczę książki "Busem przez świat". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego stosu to na pewno "Chłopcy" chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Pisane szkarłatem" - cudowna
    Mam też za sobą "Dotyk" i nie mogę doczekać się "Toksyny"
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 'Ostatnia spowiedź' powinna ci się spodobac, ja już czekam na tom 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Blask" czytałam, nawet fajny ;)
    Jestem ciekawa Ostatniej Spowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne pozycje! :D Lubię Ostatnią spowiedź :) Zazdroszczę Pisane szkarłatem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się w końcu wziąć za pióro Bishop...
    Pozdrawiam!
    arenaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowności! :O Blask też już mam, ale pewnie trochę poczeka. O Ostatniej spowiedzi ostatnio pisałam w zbiorowej recenzji a drugi tom też niedawno się u mnie pojawił i niebawem będę czekać. Przepiękne nabytki, więc przyjemnej lektury życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik, zazdroszczę :)
    Jestem w trakcie czytania "Wiatru", jak na razie całkiem nieźle :)
    Dobrego i pełnego radości listopada :)

    OdpowiedzUsuń