2013-09-15

Nie niszcz książek - używaj zakładek!

Kolejna zabawa blogowa, która bardzo mi się spodobała. Nominowałam sama siebie..., więc zapraszam dalej. :)

Cały majdan, który uzbierałam...


ooo, te wyrwałam na Dniach Nauki :)

To co znalazłam w książkach (chociaż powinno być tego więcej) i jedna, którą dostałam od autorki :)

Dodatek do zamówień...


I wygrane na PB :D



I reszta, która mi została. Ta po prawej została zrobiona przez moją mamę, kiedy byłam w pierwszej klasie podstawówki <3



12 komentarzy:

  1. Masz całkiem sporo zakładek ;) Ja się zastanawiam od dłuższego czasu nad wzięciem udziału w tej zabawie, ale jak na razie nie mam za bardzo co pokazywać, więc poczekam jeszcze trochę, aż uzbiera mi się ich więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tylko jedną zakładkę, którą używam :) Jakoś nie zbieram innych, ale Ty masz sporą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kolekcja :) Te od PB są najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego, ja rzadko używam zakładek, głównie kartki, które akurat są pod ręką ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre zakładki są naprawdę śliczne. Najbardziej podoba mi się ta, którą zrobiła twoja mama :)
    Sama niestety mam o wiele mniejszy zbiór, ale często gubię zakładki i w ogóle nie dbam o nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakładki, ja niestety nie miałabym czym się pochwalić, mam bardzo małą ilość zakładek ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo ich masz ;D Ja posiadam tylko dwie, a tak to używam różnych karteczek, kart klienta ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem spory ten Twój majdan. Super^^

    OdpowiedzUsuń