2013-08-15

Stosik nr 4

Cześć!
(Nie lubię się witać ani żegnać.)
Wczoraj wróciłam do domu i postanowiłam, że wstawię stosik. Trochę książek przez te wakacje się nazbierało, a to do recenzji albo sobie kupiłam. :)
Oto moje zdobycze:



te po lewej stronie są już przeczytane, czyli:
Liz Pichon - Przygody Tomka Łebskiego 
(do recenzji od Klubu Recenzenta Zielonej Sowy)

Conor Grennan - Mali książęta 

Julie Kagawa - Żelazny król 
(kupiona w Ustce)


i główny stos (od góry):
Sheila Roberts - Słodsze niż czekolada 
(promocja w Biedronce)

Agnieszka Skórzewska - Klub księżycowej bransoletki. Przyjaciółki na zawsze. 
(do recenzji od KR Zielonej Sowy)

Krzysztof S. Stelmarczyk - Crom i uczeń Czarnoksiężnika 
(do recenzji od KR Zielonej Sowy)

Katarzyna Pisarzewska - Halo, Witka! 
(od mojej bratowej <3)

Irene Mahoney - Powtórny dar 
(j/w)

Beata Pawlikowska - W dżungli życia 
(j/w)

Zlata Filipović - Dziennik Zlaty
(j/w)

Oliver Potzsch - Córka kata 
(kupiona w Ustce)

Chloe Neill - Piątkowe noce wampirów 
(kupiona na wyprzedaży w Matrasie, prezent od brata i bratowej <3)

Chloe Neill - Niektóre dziewczyny gryzą 
(wyprzedaż w Matrasie)


oraz filmy, które wyrwałam w Ustce, wszystkie za 2 zł! :D


Czytaliście bądź oglądaliście coś? A jak wam mijają wakacje? :)

Pozdrawiam, Czarny Kapturek

18 komentarzy:

  1. świetne nabytki :) Zwłaszcza te okazyjnie nabyte filmy. Widziałam wszystkie :)
    Przyjemnej lektury i miłego oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żelazny król jest świetny! :D A filmy za 2 zł.. rany, ale okazja! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wyd. Amber będzie kontynuować Żelaznego... ;]

      Usuń
  3. Nie znam żadnej lektury, czekam na recki i przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod powyższą opinią :)a także życzę przyjemnej lektury :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne lekturki :D Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zabrać się w końcu za "Córkę kata", bo od dawna czeka na półce. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio wypadłam z książkowego obiegu, więc nie znam nowości. Jednak kojarzę z księgarni książkę Pawlikowskiej, na którą mam niemałą ochotę.
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm... Tyle książek, które chciałabym podebrać! "Córkę kata" również posiadam - kupiłam, bo kosztowała tylko 10 zł :D
    Czekam na recenzje i miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój egzemplarz 9,70 zł <3
      I dziękuję. :)

      Usuń
  8. Piękne książki, ale żadnej z nich jeszcze nie czytałam. Przyjemnej lektury!
    A filmiki faktycznie udało Ci się okazyjnie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam Underworld i powiem Ci, że SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też upolowałam książki Chloe Neill na wyprzedaży w Matrasie! Przyjemna, lekka lektura. Czekam na recenzję. ;)
    J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Halo Wikta! czytałam 100 lat temu, pamiętam, że się przy niej uśmiałam, ale nie pamiętam o czym była :p
    Pierwszy tom serii Klub Księżycowej Bransoletki za mną i bardzo mi się podobał (co ciekawe najwięcej uwagi skupiłam na osiedlowym podwórku, który bardzo przypominał to z mojego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń