2013-07-25

High Five!: Moi ulubieni zagraniczni aktorzy

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.

Jeśli  chcecie również wziąć udział, zapraszam tutaj




No cóż, wybór trudny. Muszę sobie dużo poprzypominać, ale zrobię to z przyjemnością! :)
PS Dzisiaj będę raczej rozwodzić się nad urodą niż talentem. Nie oglądam zbyt wielu serialów, zresztą filmów też nie. :)

 
1. Christopher Gorham 
Za to objawienie serdecznie dziękuję mojej kochanej bratowej! Gdyby nie ona, nie poznałabym Auggiego z Kamuflażu. Świetnie udaje niewidomego, co wzbudza we mnie niemały podziw. Poza tym z wiekiem wygląda coraz młodziej. Ohh...








 

2. Alexander Skarsgard
Jeżu najpiękniejszy. Do tej pory nie potrafię wymówić jego nazwiska, ale to jak gra drania w Czystej Krwi jest cudowne! Eric to chyba najlepsza postać z całego serialu! Blondyn, przystojny, szwed - czego chcieć więcej?!









3. Matt Bomer
Jak dobrze pamiętam to zauważyłam do w Magic Mike, a potem w White Collar. Obejrzałam z kilka odcinków. Nie wiem co myśleć poza tym, że miło się na niego patrzy.









4. Mario Casas
Kilka koleżanek z mojej klasy po prostu ubóstwia tego Hiszpana (wcale się nie dziwię). Zagrał niegrzecznego chłopca w Trzy metry nad niebem i kontynuacjach tegoż filmu. Nie mogę doczekać się trzeciej części!







5. Ken'ichi Matsuyama
Z Japonią mam mniej wspólnego niż z kuchnią. No cóż, ale kiedyś tam trafiłam na Death Note - obejrzałam wszystkie odcinki anime (to nic, że zajęło mi to jakiś rok), a potem wzięłam się za filmy. OHHH, zagrał tam L. Moją ulubioną postać, nawet ciekawie mu to wyszło. Potem obejrzałam jakiś inny film z nim i tak zostało. Nie znam innych japońskich aktorów, ale ten będzie moim ulubionym, bo jest i będzie pierwszym! :)




Przepraszam mężczyzn, którzy być może odwiedzają mojego bloga. Dzisiaj taki trochę bezmyślny post, idealny na wakacje. Ja wracam do czytania i postaram się na dniach dodać jakąś opinię. :)



2 komentarze:

  1. Mario Casas - mmmm, lubię go. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alexander Skarsgard ♥
    Racja, on jest najlepszym, najseksowniejszym facetem w całym serialu.

    OdpowiedzUsuń