2013-06-20

Stosik nr 3

Hej ho!
Koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami! (Jakby nikt kalendarza w domu nie miał...) Robi się coraz goręcej zarówno na dworze jak i w szkole. Dzisiaj poprawiłam (albo i nie) ostatni sprawdzian. Jestem z siebie dumna. Od podstawówki nie miałam takich dobrych ocen na świadectwie. Hehehe. Dobra, ja tu piszę, a przecież zdjęcia fajniejsze. Mam dla was mój skromny stosik, z którego się cieszę i wiem, że będzie mi się miło czytać, gdy wiem, że nie muszę się uczyć na kolejny sprawdzian. Więc zapraszam:



BIBLIOTEKA:
Richelle Mead - Kroniki krwi 2: Złota lilia
Richelle Mead - Kroniki krwi
Avery Williams - Miłość alchemika
Hanna Łącka - Droga donikąd
Cecily von Ziegesar - Plotkara 2: Wiem, że mnie kochacie (moja opinia dot. pierwszego tomu)

DO RECENZJI:
Monika Ptak - Ajurweda-medytacja indyjska
Dr Bruce File - Płukanie ust olejem
Dr Janet Bond Brill - Obniż swój cholesterol
Anita Moorjani - Umrzeć by stać się sobą
Diana Cooper - Odpowiedź Anioła
Piotr Kołodziejczak - Nie rób mi tego

5 komentarzy:

  1. Sama jeszcze walczę o oceny, więc wiem jak z tą nauką jest xd
    Stosik śliczny, czytałam całą "Plotkarę" i jak do tej pory brakuje mi tych Nowojorczyków.

    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja walcze o 2 oceny,a teoretycznie o 1. Niedługo zaczyna mi się malowanie. Ja mam do przeczytania wiele książek. A obecnie czytam "Czarodzieje" Lev Grossman

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam wakacje, bo po maturze jestem od 17 maja :) Teraz czekam na wyniki egzaminów, będę za tydzień...
    Ze stosiku chyba nic dla mnie, ale miłej lektury zyczę Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Słyszałam trochę o Ajurwedzie, chętnie dowiedziałabym się troszkę więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci, że już masz wakacje :P ja jeszcze przyszły tydzień muszę się męczyć...
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń