2013-05-23

Nie samym czytaniem człowiek żyje - moje ulubione blogi i strony

źródło
Hej hej, jakąś chwilę temu myślałam o tym, że lista książek, które chciałam kupić w tym roku strasznie się zmieniła. Związane jest to chyba z tym, że przestały "jarać" mnie nowości, a jak coś chcę to szukam w bibliotece (POLECAM, ŚWIETNA INSTYTUCJA. Przynajmniej w moim mieście)
Jednak moje życie obraca się na ogół wokół książek i ... garowania (ehh, taki rzeczowniko(łącznie czy oddzielnie?)czasownik pochodzenia nie wiadomo jakiego wymyślonego przeze mnie ) Tak więc książki i przygotowywanie potraw (noszenie trampek i całodniowe trzymanie słuchawek w uszach) TO JA ;)

Zapraszam, może i Wam się spodoba:
  • MOJE WYPIEKI - jeśli mam ochotę na coś słodkiego to zawsze tam zaglądam w poszukiwaniu inspiracji bądź przepisów
  • LADIES & GENTELMEN - blog polskiej cabincrew. Rozumienie, po obejrzeniu kiedyś tam filmu o tym zawodzie byłam bardzo zainteresowana, niedawno trafiłam na tego bloga i zostałam na dłużej. Świetny blog, świetna autorka, uwieeeelbiam! <3
  • PARANORMAL BOOKS - zawsze znajdę jakieś ciekawe nowinki i ciekawostki
  • AZJATYCKI CUKIER - kultura azjatycka z pierwszej ręki? Tylko u Cukra <3 Na dodatek wszystko po polsku + filmiki na yt, miooodzio
  • POKÓJ BEZ KSIĄŻEK JEST JAK CIAŁO BEZ DUSZY - to właśnie Martynka dała mi kopa, żeby zacząć pisać "na poważnie", chociaż o tym nie wie. Jako jedna z nielicznych rozumie moją obsesję na punkcie wróżek i ZAWSZE mogę z nią pogadać na denerwujące nas w blogosferze sprawy <3
  • I AM GALLA - dopóki Dawid (Tak, Loczek. Piszę o Tobie!) nie założy bloga, to Adam jest moim ulubionym blogerem modowym!
  • BOOK & COOKING - czyli połączenie dwóch hobby (pasji?), które świetnie się dopełniają. Świetne recenzje i naprawdę tanie przepisy. Czego chcieć więcej?
  • DOBRA KSIĄŻKA TO RODZAJ ALKOHOLU - TEŻ IDZIE DO GŁOWY - Draculcia, jak mogłabym o niej zapomnieć?
  • WRITTEN BY BIRD - kocham, uwielbiam, ubóstwiam, zrobię sobie ołtarzyk! Jeszcze żadnego bloga nie miałam okazji czytać z taką przyjemnością, jak tego. Też chcę tak pisać! ;o
  • PRACOWNIA WYPIEKÓW - bo mam zamiar kiedyś upiec porządny chleb...
  • WHITE PLATE - na tym blogu wszystko jest piękne, minimalizm to jest to, co uwielbiam + te przepisy! <3
  • JAMIE OLIVER - bo jak można go nie lubić? Jego książki są moim must have! 
i takie strony jak WE HEART IT, LUBIMY CZYTAĆ, NA KANAPIE, BOOKLIKES (mega świetne!), GOODREADS, WEBOOK i masa blogów książkowych, które pewnie każdy zna i odwiedza, a nawet znajdą autorów tychże. ;)

Dzięki za odwiedziny, do następnej notki! ;)

1 komentarz: