2013-03-14

Stosik 2/2013

Dopiero drugi stosik, ale cóż...życie! :D

Bez zbędnych wstępów zapraszam dalej :)



        

 Do recenzji od wyd. SQN
Evan Mandery - Q. Ponadczasowa historia miłości, w głębi duszy chyba marzę o pięknej miłości :)
Leonardo Faccio - Messi Chłopiec, który zawsze się spóźniał (a dziś jest pierwszy), mój bratanek jest wielkim fanem tego Pana, chcę się przekonać dlaczego :)

I moje mega cacuszko <3
Jakub Ćwiek - Chłopcy, I <3 Ćwieka aaaaaa, nie mogę doczekać się aż oddam się lekturze



 

I to, co pożyczyłam od Martynki
Elizabeth Gilbert - Jedz módl się kochaj
Dana Canedy - Dziennik dla Jordana
 Oraz (jak narazie) dwa numeru magazynu Książki.
Nie mogę doczekać się weekendu, nadrobię zaległości i zabieram się za to, co dostałam.

Jestem bardzo szczęśliwa <3

Buziaki i uściski :*

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa, czy magazyn Książki jest ciekawy i warty swoich pieniędzy

    OdpowiedzUsuń