2013-03-31

HIGH FIVE: Moje ulubione filmy


HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.

Jeśli chcecie również wziąć udział do zapraszam tutaj




Pierwszym filmem, o którym chciałabym wam powiedzieć to:


Requiem dla snu
Z początku obejrzałam ten film tylko dla grającego w nim Jareda Leto.
Kiedy zaczęłam słuchać 30STM byłam nim bardzo oczarowana, dlatego postanowiłam, że muszę obejrzeć coś, gdzie nie będzie śpiewał.

Requiem dla snu opowiada historię młodego narkomana, jego matki i przyjaciół. Na początku wszystko idzie dobrze, po pewnym czasie pojawiają się komplikacje. 

Dla mnie ten film pokazał jedno - nie warto sięgać po narkotyki. Myślę, że powinien być on pokazywany w szkołach gimnazjalnych i szkołach ponadgimnazjalnych, aby pokazać młodzieży, co może się stać. Myślę, że jest to ciekawsze i bardziej obrazowe niż nudne pogadanki, których prawie nikt nie bierze sobie do serca.








High School Musical 2
Przy tym wyborze będziecie się ze mnie śmieli, ale cóż. Niektóre rzeczy po prostu wpadają w pamięć i trudno je wyrzucić.
Kiedy ten film został pokazany, miałam 11 lat, więc wybaczcie. Wiem, że zakochałam się wtedy w historii dzieciaków z East High, nigdy go nie zapomnę, tak samo jak piosenek. Uwielbiam oglądać aż do dzisiaj, kiedy nie mam ochoty na nic, gdzie musiałabym wytężyć szare komórki.
















Szkoła uczuć
Pewnie nie obejrzałabym, gdyby nie moja bratowa (:*).
Według mnie jest to poruszająca historia o człowieku, który nie chcąc zmienił się i to na lepsze. O wielkiej sile miłości, a także o maksymalnym wykorzystaniu swojego życia i spełnieniu marzeń pomimo choroby. 
Niestety przy moim braciszku nawet najsmutniejszy dramat zmienia się w komedię, dzięki Marcinku!











Czysta krew
Może nie film, ale serial, bo muszę koniecznie o nim też wspomnieć!
Nie każdemu się spodoba, bo o wampirach. Kwestia gustu.
Bardziej krwawy i ciekawszy niż Pamiętniki Wampirów, co BARDZO mi się podoba. Te wszystkie przesłodzone historie zaczynają mnie nudzić, a fascynacja wampirami powraca. Chociaż w Czystej Krwi również jest wątek miłosny i podobnie jak w PW główna bohaterka ma problem "którego wybrać" to reszta bohaterów jest tak ciekawa, że dwa sezony, których nie widziałam, obejrzałam w jakieś dwa tygodnie. Polecam tym, którzy nie oglądali, a chcą! Piąty sezon był tak ciekawy, że gdyby nie szkoła siedziałbym z przyklejonymi oczami do monitora. Pierwsza seria obfituje w sceny erotyczne, podobnie jak dalsze sezony, ale w piątym nagle robi się tego jakoś mnie. W sumie to dobrze, bo po co mi oglądać goły tyłek Erica? Niech lepiej krew się leje! *u*
FILMWEB





Więzy krwi
I ostatnie miejsce, znowu serial. Pierwszy, który kiedykolwiek obejrzałam w całości. Ci, którzy czytali cykl o Victorii Nelson doskonale wiedzą, o jaką ekranizację mi chodzi! ;D
Choć mało jest zaczerpnięte z książki to i tak miło popatrzeć na Henry'ego, a do tego mamy wątek (nie wiem jak to określić) detektywistyczny, który łączy się z rzeczami paranormalnymi. Nie znajdziecie tutaj świecących się wampirów, ale całkiem przyjemny i mało odcinkowy serial. Osobiście po obejrzeniu całości czułam niedosyt, a że wszystkie części serii miałam przeczytane... trochę na minus, ale warto obejrzeć. Polecam w szczególności tym, którzy nie lubią seriali, których liczba odcinków powoli równa się z kultową Modą na sukces. ;]
FILMWEB

4 komentarze:

  1. Requiem bardzo lubię, Szkołę uczuć także, a pozostałych nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno muszę przyznać... kocham "Szkołę uczuć" oglądałam ten film mnóstwo razy i za każdym razem przy jego oglądaniu ryczę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza pozycja już na zawsze podbiła moje serce i zostanie tam na zawsze. Najlepsze sceny z lodówką, oj tak z tobą Kapturku i Mamusią to ja najlepsze filmy oglądam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Requiem dla snu, szkołe uczuc i Czysta krew- lubie:)i takze polecam:)

    OdpowiedzUsuń