2013-02-24

Książki, które muszę mieć!

Witajcie,
dzisiaj chcę wam przedstawić listę książek, które koniecznie muszę kupić w tym roku (inaczej moje życie nie będzie miało sensu ;p), ok zaczynam! ;]

Jillian Lauren - Moje życie w haremie; niedawno oglądałam Rozmowy w Toku i właśnie pani Lauren opowiadała swoją historię, a ja chcę poznać więcej szczegółów i tajemnic. 


 Julie Kagawa - Żelazny król; zaraz po "Darach Anioła" moja ulubiona seria, w konkursie wygrałam Żelazną córkę, czas uzupełnić serię i posiadać również pierwszą część

 Rachel Caine - Wampiry z Morganville księga 8, Czarny świt; nie wyobrażam sobie życia bez Shane! Koniecznie muszę kupić i przeczytać Czarny świt

 Nina Reichter - Ostatnia spowiedź; przeczytałam kilka pozytywnych recenzji i myślę, że to książka dla mnie








Michael Grant - Gone








Alyson Noel - seria Nieśniertelni


W tym roku nie zainteresowała mnie żadna premiera, czekam na dalsze części Darów Anioła i Wampirów z Morganville. ;]

3 komentarze:

  1. Też bym chciała "Ostatnia spowiedź" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś dwie pierwsze części serii Nieśmiertelnych, ale oddałam je do biblioteki. Gone też bym chciała zakupić w tym roku, ale nie wiem jak będzie z tymi planami, bo chcę jeszcze dokupić resztę tomów Błękitnokrwistych.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ostatnia spowiedź" oraz "Moje życie w haremie" wydają się interesującymi pozycjami, więc sama chciałabym przeczytać je. Życzę Ci, abyś miała te książki! ;-)

    OdpowiedzUsuń