2013-01-15

The Versatile Blogger


Kolejna blogowa zabawa - kolejna nominacja, witam was w ten piękny, zimny wtorkowy wieczór. ;]



Zasady Versatile Blogger przedstawiają się następująco:


- podziękować za nominacje osobie, dzięki której został włączony do zabawy- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Awards- ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby- nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują- poinformować o fakcie nominowania autorów blogów  


Zatem za nominacje dziękuję Ali [ :* ]


7 faktów o mnie:


  1. Uwielbiam pisać piórem, najlepiej z czarnym atramentem
  2. Jestem dziecinna
  3. Mam częste zmiany nastrojów
  4. Nie przepadam za rozmowami na facebooku, gg czy innych takich, wolę rozmowę w cztery oczy
  5. Jestem optymistką, (prawie) zawsze i wszędzie
  6. Nie potrafię podtrzymać rozmowy
  7. Kiedy coś mi nie pasuje, potrafię być agresywna

Blogów nominować nie będę, bo ... nie. ;]
Całusy, trzymajcie się mocno, 
Ola 

9 komentarzy:

  1. pioro to zlooo:D Teraz chociaz wiem czemu sie do mnie nie odzywasz na gg:( foszek!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 i 7 pasują również do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, miło wiedzieć, że jest ktoś podobny do mnie. Chociaż w "dwóch punktach". Myślę, że ten trzeci to jest najgorszy :P

      Usuń
  3. Twój optymizm mnie poraża i jest strasznie zaraźliwy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czasami staję się agresywna. Ale po chwili się opanowuję xD
    Pozdrawiam!
    Poczuj się jak na pokazie Prady z: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń