2013-01-23

Stosik: "Od przybytku głowa nie boli"

Ten tydzień mogę zaliczyć do tych lepszych, ponieważ przyszły do mnie aż dwie paczki z książkami! <YEEEY>, dostałam 5 z PP, a przede wszystkim siedzę sobie w domu i zdrowieję. ;]
Dzisiaj chcę wam pokazać to, co doszło do mojej biblioteczki w ciągu grudnia/stycznia.
Zapraszam do oglądania i komentowania.


Christopher Golden - Zaułek potworów
Krystyna Konaszewska-Rymarkiewicz - AstroCalendarium 2013
Eric Harrison - Naucz się medytować 
Kathy Freston - Weganizm
Thorsten Havener - Wiem co myślisz


Emily Griffin - Coś pożyczonego; Coś niebieskiego 
Cassandra Clare - Miasto zagubionych dusz
Rachel Caine - Wampiry z Morganville księga 6 i 7


ŹRÓDŁO

Sama prawda jest napisana na tym obrazku, miałam kupić sobie puder, ale weszłam do empiku i kupiłam dwie książki, bo nie wiedziałam, która z nich jest pierwszą częścią xD
na kosmetyki nie starczyło :P

Dobra, idę zdrowieć
Trzymajcie się, Czarny Kapturek



8 komentarzy:

  1. Ja też tak mam z kasą. Od dawna powinnam wybrać się na zakup jakichs fajnych dżinsów, ale dobre spodnie, to przecież ze cztery książki;) Ja wszystko przeliczam na książki.
    o, Wampiry z Morganville. Genialna, ukochana, bezkonkurencyjna seria. Shane <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek rzeczywiście trafiony :D
    Zazdroszczę Ci "Wiem co myślisz" = jestem ogromnie ciekawa tej pozycji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały stosik ;) Życzę miłego czytania i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik ciekawy:) Czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosik jak najbardziej boski ;)
    Ja też miałam sobie coś kupić, chyba perfum, a polazłam do Empiku i pieniądze zniknęły w ich kasie :P
    Życzę miłego czytania i szybkiego powrotu do zdrowia. Trzymaj się ;* ;)

    OdpowiedzUsuń