2012-12-29

TOP10: Moi ulubieni bohaterowie

Witajcie,
dzisiaj znowu pojawiam się z TOP10, ponieważ recenzje się piszą. Nie ją jeszcze dopieszczone, więc czekają, aż znowu będę mieć wenę. :)
Wiem, że jest już po świętach, ale jak zwykle zapomniałam dodać posta z życzeniami przed moim wyjazdem, tak więc życzę wam wszystkim SZCZĘŚLIWEGO ROKU 2013. :-)
A teraz przechodzę do rzeczy.
Wszystkich bohaterów będę ustawiać wg serii, w których występują. :)

Seria: Dary Anioła
Autor: Cassandra Clare
Bohater: Jace Lightwood (Jonathan/Jace Wayland/Morgenstern/Herondale)
Bohater: Simon Lewis







Seria: Wampiry z Morganville
Autor: Rachel Caine
Bohater: Shane Collins
Bohater: Michael Glass

Seria: Żelazny Dwór
Autor: Julie Kagawa
Bohater: Ash (Ashallayn' Darkmyr Tallyn)
Bohaterka: Meghan Chase







Seria: Nieśmiertelni
Autor: Alyson Noel
Bohater: Damen Auguste
Bohaterka: Ever Bloom







 
Seria: Georgina Kincaid
Autor: Richelle Mead
Bohaterka: Georgina Kincaid









 

SeriaHyperversum
Autor: Cecilia Randall
Bohater: Ian Maayrkas









Do każdego wybrałam po jednej z zagranicznych okładek, chwała za to, że do polskiej wersji Żelaznego Dworu użyto tych samych okładek, co za granicą <3

4 komentarze:

  1. okładki piękne, a bohaterów nie znam bo jeszcze cykli nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wampiry z Morganville... moja miłość:) Wszystkich kocham... prawie wszystkich... Również uwielbiam Jace'a. Niesmiertelnych porzuciłam po pierwszym tomie. Hyperversum od miesiąca leży i czeka, aż ruszę dalej, jestem koło 110 strony i sie baaardzo mocno zastopowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety żadnej z tych serii nie czytałam, więc i bohaterów nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę bohaterów z Nieśmiertelnych i Darów Anioła. Reszty nie znam :3
    Jak to w życiu bywa ja bym oczywiście uplasowała kogoś innego na pierwszym miejscu, ale to nie moje TOP10 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń