2012-12-09

Recenzji nie ma, ale jest stosik :D

Hohoho !
Witajcie,
dzisiaj nie mam dla was recenzji/opinii, ale jak wspomniałam jest stosik.
Chociaż Uczeń Diabła jest już w kilku moich stosikach to nie zdołałam jeszcze go przeczytać. Może uda się tym razem :P

Recenzji nie ma z powodu mojego zastoju twórczego. Jestem w połowie pisania recenzji i stwierdzam, że to co piszę jest marne i bez sensu, więc poczekam aż dobre nastawienie wróci! ;)

Dobra, nie przedłużam.

L. Taylor - Córka dymu i kości
K.B. Andersen - Uczeń Diabła
Dr D.R. Hamilton - Zaraźliwa moc myślenia
Dr R. Harris - Pułapka szczęścia
R. Buckland - Wielka księga komunikacji z duchami



A jak wasze plany na ten miesiąc? Co czytacie w "tej chwili"? :)

Pozdrawiam was ciepło w te zimne dnie i noce, Ola

12 komentarzy:

  1. Ja czytam Mojego własnego diabła, Hyper Versum, Pamiętnik Cathy, Seks na wysokich obcasach i coś jeszcze... A, niby czytam Gromowładnego, ale jakoś mnie nie porwał i odpuściłam. Może do niego wrócę. Córka Dymu i Kości czeka na swoją kolej:)
    Zaraźliwa moc myślenia... w moim przypadku to nie działa, bo od jakiegoś czasu w moim otoczeniu myślę tylko ja... może trzeba poczekać dłużej, aż inni się "zarażą"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś przeczytać Córkę Dymu i Kości, ale wersja z chomika mi nie odpowiada. Kiedyś ją wypożyczę, albo kupie. Zobaczy się ;)
    Ja często tak mam, że piszę recenzje i po chwili to kasuję. Ale potem sobie przypominam, że i tak nie umiem pisać i zaczynam od nowa ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę "wielkiej księgi komunikacji z duchami" ;) "Córka dymu i kości" jest świetna, stanęłam w połowie, bo muszę pilniej skończyć inne książki, ale czekam na ferie świąteczne, żeby wziąć się za nią z sercem. Co do kryzysu w pisaniu recek, mam to samo xD Może taki okres?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś 30 minut temu skończyłam "Córkę..." kuuuurde, świetna książka. Czekam na następne części! :)

      Usuń
  4. Nie ty jedna masz zastój, ja nie mam nawet jakoś nastawienia na czytanie. Mam nadzieję, że wszystko się zmieni jak zaczną się święta i odpocznę od przytłaczającej mnie nauki.. Ehh ostatnie dwa tygodnie a nauczycielom zachciało się nas wykończyć. Trzeba nic innego tylko dać radę i wytrzymać. :) Ja teraz czytam "Pułapkę szczęścia" i kilka innych książek zaczęłam czytać. Przede mną również "Wielka księga komunikacji z duchami" a no i "Córka dymu i kości" też czeka na swoją kolej. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Draculo, dopiero w szkole ponadgim. doświadczam co to znaczy uczyć się. hahaha, walka o życie :P

      Usuń
  5. Przyjemnej lektury! ;-) ja czekam na kilka przesyłek i też wstawiam stosik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, co dostaniesz. Czekam z niecierpliwością. :)

      Usuń
  6. Miałam zastój, ale mi przeszło i się cieszę. :) Przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dwie pierwsze pozycje - zazdroszczę posiadania :) ja zaczynam jutro kryminał - egzemplarz recenzencki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "księga komunikacji z duchami" bardzo mnie ostatnio zaintrygowała i myślę, że przy następnym zamówieniu pozycji do recenzji ją sobie sprawię :) mam już natomiast "pułapkę szczęścia" ale jeszcze nie czytałam :) tak się wciągnęłam w "igrzyska śmierci", że nie mam czasu na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń