2012-12-31

Podsumowanie 2012 roku

Heeej,
dla mnie to pierwsze i pewnie nie ostatnie takie podsumowanie. Jestem bardzo zaskoczona moim wynikiem, byłby pewniejszy, ale no wiecie...ta pamięć. ;)
Więc pewne jest, że przeczytałam (aż) 94 książki! To dla mnie duży sukces, jeśli chcecie wiedzieć, jakie to tytuły to zapraszam do zakładki przeczytane :)

Ten blog narodził się dnia 26 maja 2012 roku, szok, że tak długo go utrzymałam. W tym czasie zdobyłam aż 29 obserwatorów (to dla mnie dużo) i 127 komentarzy.
Napisałam (łącznie z tymi na mhrocznych książkach) 47 recenzji. Nawiązałam swoje pierwsze współprace, najpierw z wydawnictwem Esprit, a potem z Studiem Astropsychologii. Wszystkim dziękuję za zaufanie. :)

Książki, które polecam:
                                                                                         

oprócz tego twórczość E.E. Schmitt'a, Olgi Rudnickiej. :)

Czego nie polecam:
 (jak i całej serii...)
A także Dotyk Julii oraz Stary człowiek i morze. Tej drugiej w szczególności. :P


I myślę, że wezmę udział w wyzwaniu pod tytułem: Przeczytam tyle książek, ile mam wzrostu.
Mam nadzieję, że się uda.
A wam życzę szczęśliwego nowego roku, zdrowia, spełnienia marzeń i dużej ilości świetnych książek :)

Ja idę się mierzyć i przygotowywać na dzisiejszą noc.

Trzymacie się ciepło, Ola

7 komentarzy:

  1. dużo książek za tobą, mi niestety nie udało się dojść do 100 :)

    wszystkiego dobrego w trzynastym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze trylogię Gier przeczytać :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, niezły wynik :)
    Zapraszam na: http://matraczyta5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę dobrać się w końcu do "Czerwieni rubinu"! :D
    Gratuluję wyniku i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz nominację u mnie ;) http://sylwiablach.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wynik, dużo lepszy od mojego :) Uwielbiam serie Dary Anioła, lecz za polecaną przez Cb część jeszcze się nie zabrałam :)
    Podbijam do 30 ilość obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :*
      Według mnie "Miasto Zagubionych dusz" wiele nie wnosi, ale warto przeczytać. :)

      Usuń