2012-12-02

Moje TOP 10 ZESPOŁÓW. :)

Cześć wszystkim,
dzisiaj trochę inna tematyka, ponieważ chcę wam opowiedzieć, a raczej przedstawić 10 moich ulubionych zespołów oraz piosenki, które najbardziej przypadły mi do gustu i znam ich tekst lepiej od Bogurodzicy. Mam nadzieję, że i Wy mi coś polecicie - nie pogniewam się.
Ok, zaczynam! :D

1. Luxtorpeda


2. Coma

3. Hunter

4. Slipknot

5. Flogging Molly

6. Maroon 5

7. 30 seconds to Mars

8. My Chemical Romance

9. Rammstein

10. Arkona




ale oprócz tego: Korpiklaani, Swedish House Mafia, Netsky, Florence & The Machine, OTEP, Monika Brodka, Nickelback, Cool Kids of Death, Nightwish, Happysad, The Killers, Muchy, Hurt, Dżem, Foster the People, Marylin Manson, Guano Apes, Myslovitz, Zabili mi żółwia, Kombajn do zbierania kur po wioskach, Illusion....

Słucham różnej muzyki, ale myślę, że to większość moich "perełek".
Polecicie mi coś?

10 komentarzy:

  1. 1,2,6,7,8 uwielbiam:) Zobacz sobie Morning Parade albo The Pretty Reckles, ja ich bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Taylor Momsen! Przysłucham się głębiej TPR, bo znam tylko jedną piosenkę. ;C

      Usuń
  2. Wszystkie uwielbiam oprócz 10 bo nie znam, ale kojarzę co to ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Linkin Park, wspomniane wcześniej The Pretty Reckless i Tiamat(polecam, ostatnio mam jazdę na ten zespół, ale wokalista ma świetny głos... w jednej piosence ma się wrażenie, że się słucha Lorda Voldemorta, moment, poszukam tytułu...The southernmost voyage), ja również uwielbiam Florence and The Machine, oprócz tego Iron Maiden, Paradise Lost i sporo innych zespołów... naprawdę, ciężko by wymieniać;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię Luxtorpedę, Comę, chętnie słucham również "nowej" Brodki i "starego" Myslovitza. A polecić Ci mogę Faith No More, bo go tutaj nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, wpisałam na yt i kliknęłam pierwszą lepszą piosenkę. Okazało się, że to ta, której poszukuję od dłuższego czasu :)

      Usuń
  5. Połowę znam, połowę nie, ale niektóre naprawde dobre ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Większości z tych zespołów raczej regularnie nie słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coma, Maroon 5, Brodka - tego słucham, oooo tak ;)

    Evanescence, Linkin Park, Muse, Paramore, Stare piosenki Chylińskiej (typu Winna, bo te nowe są tak denne, że nawet wroga bym nimi nie katowała)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporadycznie słucham wszystkich zespołów, które podałaś. A "starej" Chylińskiej najbardziej uwielbiam "Mrok"

      Usuń