2012-11-17

Liebster Blog - kolejna nominacja

Tym razem otrzymałam nominację od Draculi



1. Jak masz na imię?
Aleksandra, ale wolę jak inni zwracają się do mnie Ola. Tylko nieliczni mogą zdrabniać zdrobnienie moje imienia. C;
2. Ulubiona książka?
Oczywiście, że Miasto Kości Cassandry Clare
3. Ulubione zwierzątko?
Zdecydowanie koty.
4. Ulubiony przedmiot?
Polski, wyposażenie techniczne, rosyjski i biologia
5. Ulubiony owoc?
Mandarynki i truskawki *__*
6. Kawa czy herbata? Z jakimiś dodatkami?
Herbata, uwielbiam „zwykłą” z cukrem albo zieloną z cytryną.
7. Jaką ostatnio przeczytałaś/przeczytałeś książkę?
Moje życie z Mozartem E.E. Schmitt’a
8. Czy recenzje na moim blogu podobają ci się? A może coś im brakuje? ;)
Trudno mi oceniać twoje recenzje, bo zbyt bardzo ciebie lubię. C:
9. Co czytasz w tej chwili?
Podręcznik do historii. :C
10. Jakiej muzyki słuchasz?
Różneeeeej, ale najczęściej rocka (prawie wszystkie odmiany).
11. Czy podoba ci się pomysł DIY o zakładkach na drugim blogu gdzie dodaję recenzje http://mhroczne-ksiazki.blogspot.com/2012/11/zakadkowe-diy-nowy-pomys.html
Razem ten pomysł wymyśliłyśmy, więc raczej tak xD





Echhh, lecę wysłać koledze lekcje, a Was zostawiam z piosenkami, które ciągle słucham. C:


8 komentarzy:

  1. Hehehehe to o podręczniku świetne :D Na kilka pytań w sumie i tak znałam odpowiedź. :P Do poniedziałku! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe odpowiedzi:) Ja też lubię mandarynki, kojarzą mi się ze świętami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też kojarzą się ze świętami, w sumie pomarańcze też. c;

      Usuń
  3. Ja siedzę od dwóch tygodni nad repetytorium z wosu... i wole kawę;) I, jak powyżej, mandarynki zawsze kojarzą mi się ze świętami^^

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe pytania dostałaś, wiele info o tobie. ja też jestem już po zaliczeniu zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi, też jestem Kociarą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że koty mają wzięcie :D
    Mandarynki... Ostatnio miałam je na praktyce, a to było w sobotę... Będę płakać ;C

    Aaa, w ogóle witam imienniczkę i serdecznie pozdrawiam :D

    recenzentka-eurydyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń