2012-11-11

Liebster blog c;

Hejka,
pewnie słyszeliście o tej zabawie (uwielbiam je! c;). Szokiem jest dla mnie to, że również zostałam nominowana i to aż przez dwie osoby!
Dziękuję Wam c;

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Rhiamon
1. Jaką pamiętasz pierwszą przeczytaną książkę?
Dokładnie nie powiem, bo nie pamiętam. Wiem, że pierwsze książki mama mi czytała, potem z czasem sama zaczęłam i zostało. Tylko teraz to przerodziło się w pewnego rodzaju obsesję ;p
2. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z książkami?
Hmm...zawsze ciągnęło mnie do książek, jednak dopiero po przeczytaniu kilku książek serii Ulysses Moore wsiąknęłam w czytanie bardziej, ale po przeczytaniu Zmierzchu i Miasta Kości zostało aż do dzisiaj. Mam nadzieję, że na długo. c;
3. Kto zaraził się miłością do czytania?
Moja kochana mama.
4. Czy sam/a piszesz opowiadania/powieść?
Niestety, ale tak. Kilka razy publikowałam w Internecie, ale dałam sobie z tym spokój. Wolę pisać dla siebie i zostawiać to zapisane na komputerze. ;]
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej, ale najbardziej uwielbiam rock (wszystkie odmiany), we wszystkich językach świata! c;
6. Opisz swoją wymarzoną książkę.
Wymarzonej raczej nie mam, bo już powstała - Miasto Kości - moja najbardziej ulubiona książka (i seria) na całym świecie! ;p
7. Czy zawsze dokańczasz rozpoczynane książki?
Nie zawsze, niestety. Niektórych po prostu nie mogę skończyć, np. Pamiętniki wampirów księga 1
9. Jaki tytuł najgorzej wspominasz?
Nefilim, Thomas Sniegoski
10. Czytasz/czytałaś lektury szkolne?
Niektóre. W podstawówce na pewno przeczytałam dwie lektury (Mały Książe, Oskar i Pani Róża), w gimnazjum znacznie więcej (większość dramatów i komedii, Romea i Julii nie ruszałam ;p)
11.  Czym chciałabyś się ze mną podzielić? ;)
O jeny, nie wiem! ;p



i pytania od Tristezza



1. Ulubiony gatunek literacki?
Najbardziej lubię książki fantastyczne, ale innymi nie pogardzę.
2. Ulubiony czarny charakter? Dlaczego?
Ash z Żelaznego Króla, po prostu, uwielbiam jego postać i to jak co chwile zmienia zdanie. ;3
3. Lubisz ekranizacje książek?
Zdecydowanie nie.
4. Oceniasz książkę po okładce?
Czasami, ale częściej zaglądam co jest napisane z tyłu okładki (chodzi mi o opis książki c;)
5. Ulubiony bohater (który jest zwierzęciem xd)?
Nie przepadam za książkami w których bohaterzy zmieniają się w zwierzęta. ;p
6. Wolisz komedie czy dramaty?
Zdecydowanie komedie
7. Jakie oglądasz seriale?
Nie lubię oglądać TV, więc rzadko oglądam seriale, ale jak już to na yt oglądam anime. c;
Jedyny serial, który obejrzałam w całości to Więzy Krwi! ;p
8. Dlaczego założyłaś/eś bloga?
Lubię mieć swoją przestrzeń. Na mhrocznych też ją mam, ale w mniejszym stopniu, bo muszę się pytać, czy mogę coś zrobić. c;
Poza tym tutaj panuje mój porządek, a nie chaos jak na mhrocznych xD
9. Dużo jesz? Ulubione danie?
Poszłam do szkoły gastronomiczej, więc raczej lubię, ale w nie za dużych ilościach. ;3
Uwielbiam sajgonki! <3
10. CZY LUBISZ KISIEL?
Tak! ;p
11. Umiesz układać kostkę rubika?
Nie, szybko się denerwuję przy jej układaniu ;p


Dziękuję dziewczynom za nominacje, ale pozwólcie, że ja nikogo nie nominuję. c:
Pozdrawiam mocno!
Trzymajcie się lepiej niż ja (;p), Ola


PS Nie wiem jak pozbyć się tego białego tła, przepraszam! c;

7 komentarzy:

  1. A chciałam Cię nominować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi, ale co do pytania o zwierzaka nie o to mi chodziło xd nie o zmiennokształtnych, tylko po prostu zwierzę xd np. pies głównego bohatera, czy coś takiego xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, jaka wtopa z mojej strony xD
      Tak czy siak, nie przychodzi mi żadna odpowiedź do głowy ;p

      Usuń
  3. Ja również nie przepadam za lekturami, w liceum przeczytałam tylko 3 ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapturku! Też oglądałam Więzy Krwi! Henry - kocham i ubóstwiam! :D <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki też są świetne! Szczególnie te nowe okładki *__*
      A Victoria z serialu przypomina mi moją chemicę z gimnazjum xD
      Serial świetny <3

      Usuń