2012-10-31

Kolejny stos :)

Witajcie, dawno mnie tutaj nie było.
Trudno i żałuję. Powód jest prosty - brak czas. Nie chcę dodawać tutaj tych samych recenzji co na mhrocznych, a na inne nie mam czasu.Jednak właśnie przede mną pojawił się jakże cudowny długi weekend!!!
S.C. Ransom - Błękitna miłość z biblioteki
S.C. Ransom - Błękitna magia j.w
Camille DeAngelis - Nowa Mary j.w
Janette Rallison - Taka sobie wróżka j.w
Michael Grant - Gone: Zniknęli Faza druga: głód j.w
Kim Harrison - Dobry, zły i nieumarły promocja w Biedronce
Kenneth B. Andersen - Uczeń Diabła do recenzji od Jaguara
James Van Praagh - Niedokończone sprawy do recenzji od Studia Astropsychologii

Zapewne stos ten będzie stopniowy zmniejszany przez najbliższe dwa miesiące [chyba, że uda mi się wcześniej, ale wątpię w to ;p]

Przepraszam raz jeszcze za nieobecność, postaram się to nadrobić [o ile komputer będzie chciał działać...]

Trzymajcie się, Ola :)

9 komentarzy:

  1. Dobry, zły i nieumarły... interesuje mnie ta seria od dłuższego czasu... i teraz znów sobie przypomniałam o tym, że miałam kiedyś się tym bliżej zainteresować... Ech, tak dużo tytułów, tak mało czasu (teraz moje myśli pochłania repetytorium z wosu - jako niedoszła samobójczyni wymyśliłam sobie maturę na rozszerzeniu...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, doba powinna być dłuższa. :P
      Mnie matura czeka za jakieś 4 lata (nie wiem jak to policzyć, ale będę pisać maturę w 4 klasie[jestem w pierwszej kl technikum xD])
      Powodzenia z repetytorium :)

      Usuń
  2. "Taka sobie wróżka" czytałam i miło spędziłam przy niej czas. Reszta ciekawa czekam na następne notki. Brak czasu doskwiera wszystkim....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Pisz/dzwoń, kiedy będziesz miała czas. Muszę ci książki oddać :)

      Usuń
  3. Fajny stosik :D owocnej lektury i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy stos. Żadnej z tych książek nie znam, więc tym chętniej przeczytam Twoje opinie na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny stosik jak widzę, życze miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! ^^ Dostałaś ode mnie nominację do Liebster Blog! Więcej info na moim blogu. ;)
    Pozdrawiam. ^^

    http://szukaj-po-drugiej-stronie.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń