2012-10-09

Kilka informacji

Witajcie.
Nie dodaję recenzji, ponieważ nie mam czasu. Czytam książki, które dostaję od wydawnictw i na inne nie starcza mi czasu. Poza tym, mam dużo nauki, a że ja się uczyć nie lubię to trochę czasu mi na to idzie.

Dobra, czas na weselsze informacje

Dnia 7 października 2012 roku, blog mhroczne-książki skończył dwa lata. Jesteśmy z siebie bardzo dumne, bo udało nam się coś utrzymać.
Wiecie co? Jak sobie tak pomyśle, ile to się zmieniło w ciągu tych 24 miesięcy to aż głowa mnie boli.
Wspomnienia..., wracając do rzeczywistości, chcę Was bardzo mocno zaprosić do naszego urodzinowego konkursu, więcej informacji znajdziecie klikając w poniższy obrazek

Ściskam Was mocno, Ola

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Widziałam, czytałam. Bardzo miłe zgłoszenie. Przynajmniej dla mnie. :)
      Dziękuję. :*

      Usuń
  2. Piękna rocznica, serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń