2012-09-01

#6 Laurie Faria Stolarz - "Śmiertelne kłamstwa"



Tytuł: Śmiertelne kłamstwa
Autor: Laurie Faria Stolarz
Wydawca:Wydawnictwo Nasza księgarnia
Liczba stron: 296
           
            Jej piękne zielone oczy spoglądają na mnie i w głowie słyszę „Weź mnie, weź mnie! Nie zawiedziesz się!” i nie zawiodłam się. Chciałam czegoś bardzo młodzieżowego i „lekkiego” – dostałam to, jednak los się do mnie uśmiechnął i otrzymałam bonus w postaci ciekawej fabuły i bohaterów.
            Camelia po traumatycznych przeżyciach wraca do szkoły, powoli wszystko wychodzi na prostą. Jednak tęsknota za Benem robi się bolesna. Bohaterka powoli odkrywa w swoje nowe umiejętności, nie chodzi o śpiewanie czy granie na instrumencie, ale o zdolności psychometryczne. Po kilku miesiącach spokoju, Camelię znowu zaczyna dręczyć tajemniczy ktoś. Dziewczyna, jak w poprzedniej części, nie mówi nic o tym swoim rodzicom, co moim zdaniem jest lekkomyślne i głupie. Może i nie jest najmądrzejszą bohaterką, z jaką się spotkałam, ale daje sobie radę. Panna Hammond chce rozpocząć nowe życie, bez Bena, który raz ją chce, a innym razem ją od siebie odsuwa; jej szef, Spencer, zatrudnił nowego pracownika – Adama. Adam to typowy miły chłopak. Przyjechał do miasta, w którym mieszka Camelia na studia. Dziewczyna by zapomnieć o tęsknocie i zranionym sercu umawia się z nowym kolegą z pracy, który jest nią bardzo zainteresowany. Ale jak bardzo? Kto chce znowu uprzykrzyć życie głównej bohaterki?
            Na pewno nie dam spokoju tej serii, uwielbiam ją. Każda część ma swój klimat, który trzyma w napięciu. Szczególnie pod koniec książki. Wczoraj wieczorem myślałam, że się rozpłaczę, bo tak szybko skończyła się książka. Jestem ciekawa, kiedy w Polsce ujrzą światło dzienne kolejne części fascynującej serii Dotyk. Jeśli liczycie na coś bardzo młodzieżowego z nutą napięcia, to z całego serca polecam Wam pierwszą i drugą część. 

Moja ocena:  5/6

5 komentarzy:

  1. No no teraz to na bank sięgnę po to. :) Przy najbliższej wizycie w bibliotece, ale na razie nie mogę się tam pokazywać - mam za dużo pozycji do przeczytania. ^^ Ale w końcu sięgnę po to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też zachęciłaś ^^ Też - w końcu - sięgnę po to. Pytanie tylko kiedy się dorobię xD

    OdpowiedzUsuń
  3. zchącająca opinia, ale w najbliższym czasie raczej po nią nie siegnę C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej zaczynam się przekonywać do tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam jej wcześniej, jednak zachęciłaś mnie i porozglądam się za nią ;)

    OdpowiedzUsuń