2012-08-24

Kapturek powraca!

Witajcie kochani!
Wakacje powoli się kończą, więc i ja wróciłam w końcu do domu. Dokładniej wczoraj wróciłam. Nie mogłam się powstrzymać i dzisiaj popędziłam do biblioteki. "Na szybko" znalazłam cztery, mam nadzieję, ciekawe książki. Oto one:
Pozwólcie, że o jakości tego zdjęcia wypowiadać się nie będę...
1. Dorota Terakowska - Ono
2. Marisa Mackle - Podniebny kochanek
3. Laurie Faria Stolarz - Śmiertelne kłamstwa
4. Laurie Faria Stolarz - Śmiertelny sekret


Podsumowanie wakacji:
Hmm...moje wakacje nigdy nie były jakieś "aktywne". Wolę siedzieć w domu.
Jednak te wakacje nie można zaliczyć aż do takich udanych, jednak wolę nie pisać o co dokładnie chodzi. =)
I jak to zawsze przed wakacjami obiecuję sobie, że przeczytam tyle i tyle książek, okazuje się, że w ogóle nie miałam ochoty na czytanie. Wolałam ten czas spędzać z moim bratem, grając w przeróżne gry albo z moimi młodszymi koleżankami i kolegami. =3

Dobrze, przestaję nudzić i pytam się, znowu, o Wasze wakacje? Należą do udanych, czy nie? I najważniejsze, czy czytaliście coś z mojego stosiku albo co chcielibyście abym "zrecenzowała"? :)
Buziaki, Ola

6 komentarzy:

  1. Moje wakacje wiesz już jak wyglądały. Ale też zbyt dużo książek nie przeczytałam. :( Zrecenzuj wszystko z chęcią poznam Twoją opinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z tych książek nie czytałam i nawet w planach nie mam. ;) Życzę miłej lektury!
    A co do wakacji, to czasami tak bywa, że nie wychodzi tak jak miało być i jesteśmy zawiedzeni. A czytanie... nieraz miałam tak, że chciałam przeczytać w wakacje wiele książek, a skończyło się na kilku zaledwie pozycjach. W tym roku jednak jest inaczej i realizuję swoje postanowienie. - Mam nadzieję, że mi wyjdzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wakacje też wiesz jak wyglądały. ^^ O ilości przeczytanych książek też nie będę wspominać, bo nie ma się czym chwalić. Ale teraz wszystko nadrabiam ^^ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam monotonne wakacje, na co akurat narzekam trochę... ale było wolne, można było pospać i trochę od szkoły odpocząć. A teraz przede mną ostatni rok szkoły średniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wakacje były i jeszcze są nudne. Ale od czego mamy książki? Sama jakiś czas temu czytałam Laurie Faria Stolarz - Śmiertelny sekret i mogę serdecznie polecić. Taka typowa młodzieżówka niby, ale z kryminalnym wątkiem i trochę paranormalnym w tle.
    Obserwujemy?
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje wakacje były bardzo udane :) Podczas nich przeczytałam "Ono", uważam, że to świetna książka (ale okładka jest koszmarna). Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń