2012-07-08

Wakacyjny stos

Cześć i czołem. :D
Dzisiaj mam dla Was wakacyjny stosik, czyli część książek, które mam w domu i mam zamiar je przeczytać. Potem trzeba będzie się znowu przejść po bibliotekach i znaleźć resztę pozycji z "wyzwania". :)


STOS GŁÓWNY
(od dołu)
  • Marcin Prokop, Szymon Hołownia - Bóg, kasa i rock'n'roll  / książkę tę dostałam na święta Bożego Narodzenia, czas ją przeczytać :P
  • John Sack - Śmierć anioła / z kolei ta książka ma już jakiś rok. kupiłam ją na wyprzedaży w Empiku latem zeszłego roku
  • C. C. Humphreys - Wład Palownik / nie pamiętam dokładnie kiedy ją kupowałam, ale to też było jakoś w tym roku
  • Danielle Trussoni - Angelologia / pożyczona od Martynki
  • Alma Katsu - Wieczni / wypożyczone z biblioteki
  • Eden Maguire - (Nie)Umarli. Księga 2: Arizona wypożyczona z biblioteki, ale strasznie nudna, może w końcu ją skończę :)
  • Christopher Paolini - Eragon  / wypożyczone z biblioteki
  • Linda Chapman - Mój sekretny jednorożec. Wyjątkowy przyjaciel / zakład z Martyną, wypożyczona z biblioteki
  • Linda Chapman - Mój sekretny jednorożec. Utracona magia / j.w.
  • Linda Chapman - Mój sekretny jednorożec. Tajemnica domku na drzewie / j.w.
  • David Perlmutter, Alberto Villoldo - Aktywuj pełną moc mózgu / do recenzji od wydawnictwa Studio Astropsychologii
  • P.C. Cast, Kristin Cast - Przebudzona / z biblioteki, moim zdaniem najgorsza seria na świecie, ale obiecałam sobie, że przeczytam wszystkie części ;/

 
Przepraszam za jakość! Ręka mi się trzęsła. Mój telefon nie jest aż tak wyrozumiały. :D
I to, na co mam największą ochotę! Przeczytać od początku Wampiry z Morganville Rachel Caine, niestety posiadam tylko te części, resztę pewnie będę musiała wypożyczyć z biblioteki :)
Chciałam jeszcze raz zacząć serię Dary Anioła Cassandry Clare, ale pożyczyłam komuś pierwszą część, ech, może też z biblioteki wypożyczę? Zobaczę. :)


Czytaliście coś z mojego stosu? Jakie wrażenia? A może chcielibyście coś przeczytać?
Pozdrawiam zimniutko (nie, nie cieplutko, bo za oknem TAKA parówa), Ola :)

PS Dziękuję za wszystkie komentarze, które otrzymałam od Was w poprzednich postach! :*

15 komentarzy:

  1. Sama muszę się w końcu wybrać do biblioteki, bo pomalutku zaczyna mi brakować książek (:
    Czytałam kilka części Wampirów z Morganville i pamiętam, że mi się podobało, ale było to kilka lat temu, nie wiem czy dzisiaj oceniłabym ją tak samo. (Nie)umarłych czytałam tylko pierwszą część i miałam zamiar przeczytać również kolejną, ale nadal nie mogę jej dostać :c Miłego czytani! Uff.. u mnie też gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również powinnam odwiedzić bibliotekę, dawno mnie tam nie było :)
    "Angelologia" leży na półce, ale wciąż jakoś nie mogę się za nią wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho, ho. Widzę, że dużo tego. ;) Zajęć na wakacje na pewno nie braknie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: lowcy-ksiazek.blogspot.com. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No gdybym wiedziała szybciej to bym ci ją wczoraj podrzuciła.Tzn "Miasto kości" :D No nie ma to jak iść do biblioteki oddać jedną książkę a przynieść sześć.! :D Tylko ty tak chyba potrafisz. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym stosie akurat ich nie ma, bo oddałam "Przebudzoną" i wypożyczyłam inną. C:

      Usuń
    2. Nie martw się ja też tak mam.

      Usuń
  5. Pragnę przeczytać "Bóg, kasa i rock'n'roll". Z chęcią sięgnęłabym również po "(Nie)umarłych". Jeśli chodzi o cykl 'Dom Nocy' to przeczytałam bodajże 5 książek, jeszcze kilka przede mną, ale jakoś brakuje mi chęci..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem "Dom Nocy" to najgorsza seria na świecie. Nic nie tracisz. :)

      Usuń
  6. "Dom Nocy" najlepszy nie jest, jednak porównuję ze"Zmrokiem" parodią "Zmierzchu" i to jest serio dobre. Jednak nie podoba mi się za bardzo.

    Zapraszam do mnie http://invisibl3e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam "Zmrok" i mi się nie spodobało. :)
      Dzięki za zaproszenie, na pewno wpadnę do ciebie. :)

      Usuń
  7. świetny stos, Angelologię mam i czeka na swoją kolej, ale pozostałych tytułów nie znam więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bóg, kasa i rock'n'roll - tego tytułu trochę zazdroszczę; Eragona właściwie polecam (chociaż czytałam go wieki temu) :)

    PS. Niby za oknem ciągle ciepło i ciepło, a tu u mnie dzisiaj od rana pada...

    OdpowiedzUsuń
  9. Angelologia - też u mnie na półce
    Przebudzona - już po lekturze
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj, Morganville. <3
    Zdecydowanie jedna z lepszych serii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Eragon! <3
    A z "Domem Nocy" mam tak samo :D

    OdpowiedzUsuń